lll
Sorry, maar ik vind dit tekstje niet fijn om te lezen
inderdaad, en waarom Liefde en Boys??
Een beetje een onduidelijk verhaal…
Wat ik eruit begrijp is dat je vriendinnen bent met 2 meiden waarvan er 1 terug is gegaan naar haar oude vrienden groep? Terwijl ze zei dat ze blij was dat ze uit die groep was. Doet ze ook raar tegen die andere vriendin van jullie? of alleen tegen jou?
Ik denk dat je het beste gewoon recht in haar gezicht vraagt wat er is, waarom ze zo doet en jullie links laat liggen.
Wait, what?
Je kan haar ook gewoon laten, je hebt tenslotte je andere vriendin ook nog. Iemand die je negeert is jouw aandacht toch niet waard? Vind ik niet iig.
Ja dat is het nee ze doet alleen raar tegen mij . Ze heeft al een paar keer zoiets gedaan maar we kunnen echt niet zonder elkaar dus vergeven we het haar altijd. & de rest als jullie het niet fijn vinden om het te lezen doe dat dan gewoon niet ik ben hier niet om een leuk verhaaltje neer te schrijven en deligth bedankt om een nuttige reactie te geven ! xx
Liefde & boys : hier kun je alles kwijt wat met liefde, boys en andere relaties te maken heeft . Ik kan het moeilijk bij fashion zetten niet ?