beste vriendin?

hee
ik heb een vraag.
ik heb al een tijdje dat ik mijn beste vriendin irritant ga vinden.
ze kan zo overdramatisch doen!
hebben jullie misschien tips?

dat had ik ook. ik ergerde me zo aan haar dat ik steeds ruzie zocht & meteen daarna weer goed ging maken, waarna ik weer geergerd aan haar raakte :stuck_out_tongue: echt een vicieuze cirkel weet je wel.

nu spreek ik haar niet meer en het is absoluut goed zo :stuck_out_tongue:

Dumpen

Hmm. Noem eens een voorbeeld van wat ze dan doet?
Anders moet je het gewoon een keer subtiel zeggen. Of in de vorm van een grapje of zo. Succes!

de koe zecht boe

Als jullie beste vriendinnen zijn, dan kan je dat vast wel op een voorzichtige manier tegen haar zeggen

hahahahah what

Zecht, o ok.

dat heb ik ook soms, dan vraag ik me echt af waarom we beste vriendinnen zijn, maar wil haar dan ook weer niet kwijt omdat ik haar al zo lang ken…

ik laat wel merken dat ik het vervelend vind, negeer haar of ga gewoon even met iemand anders om ofzo!

Probeer even afstand van haar te nemen, dus wat meer met anderen omgaan en wat minder met haar. Na een tijdje merk je vanzelf of je je nog aan haar ergert, wanneer dit wel zo is kan je beter haar helemaal dumpen. Maar als het over gaat dan kan je weer wat meer met haar omgaan.
Ik heb het ook een tijd gehad omdat ik toen zelf niet lekker in mn vel zat dat ik echt niets kon hebben van andere vriendinnen. Maar nu het beter gaat, erger ik me veel minder.

heb ik ook. en het is dus dat ze dan echt zo vreselijk op mijn zenuwen werkt, en zo onbeschoft is tegen mij en mijn familie, totdat ik echt boos ben, dan doet ze weer een week normaal… en dan begint het weer. en ze begint helemaal tegen mij aaan te praten ookal laat ik toch duidelijk weten dat ik haar niet meer hoef te horen… ach ja… ik zie haar nog maar voor 5 jaar en daar na ga ik studeren… zie het maar zo

Moeilijk hè?

Gewoon een andere zoeken en dan langzaam de vriendschap een beetje afbouwen?
Sorry heb geen idee.

ik had het ongeveer ook met een vriendin, deed overdreven, wou aandacht maakte alles erger dan dat het was en vervolgens werd ze boos als ik 1 seconde niet op haar wachtte. ik had er geen zin meer in en kreeg ruzie
zij deed onder de ruzie aardig, ik bleef boos en negeerde haar
na een week of 2 hebben we het weer goed gemaakt alleen ik heb wel gezegt dat als ik me weer aan haar erger ik niet meer zo veel met haar om wil gaan, en sws wat afstand hou voorlopig
ze vond het goed en we zijn gewoon vriendinnen, alleen met iets meer afstand als eerst.
succes !

Ik had het ook. Maar zij werd altijd op mij kwaad als ik iets ‘verkeerd’ deed. Wij waren zo eens op een fuif waar ze mij gewoon liet staan voor haar andere vrienden. Sindsdien negeer ik haar gewoon, als ze mij laat staan is het geen echte vriendin. Ik heb ook alles van haar verwijderd, behalve msn. Ik wil haar gewoon niet meer kennen.

Had ik vroeger ook ontzettend vaak.

Dat had/heb ik dus ook een beetje. Ach ja je moet haar nemen zoals ze is?

Ja kan met haar hierover praten.
En ook afstand nemen helpt wel es
Zo zijn m’n vriendin en ik zowat 1 jaar niet met mekaar omgegaan

Ik heb ook een soort halfvriendin, soms erger ik me echt heel erg aan haar.
Maar ik ga op zich niet eens zoveel met haar om.

Maar iedereen heeft wel zo zijn minpuntjes. Ik wordt helemaal gek als ik een hele dag met 3 vriendinnen zit, al helemaal als ik al moe ben. Als ik het dan echt even zat ben zeg ik niets meer, omdat ik anders bang ben dat ik te veel zeg.

En 1 iemand heb ik ook gedumpt ja, maar met haar klikte het gewoon echt niet :’)
Ze kon er niet eens tegen als ik vrolijk was >.<
(Letterlijk: “Dat jij nou de hele dag lacht kan ik ook niets aan doen” oftewel ga toch weg met je vrolijke gedoe en je domme lach.)

dat heb ik ook
niet mn beste vriendin hoor
maar daar erger ik me ook vaak aan
beste is als ze irriant doet gewoon negeren.