beste vriendin

hee,
soms als er iemand aan me vraagt wie mn beste vriendin is, weet ik niet welke naam ik moet zeggen. Ik heb een aantal goede vriendinnen maar 1 ervan vind ik toch wel het aardigst maar ik zeg dan: ik heb niet echt een beste vriendin. Omdat ik niemand wil kwetsen ofzo?
Wat zouden jullie doen?
de meeste zullen denken: waar maakt die zich druk om, maar ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen.

Dat is toch niet raar.
Heb ik ook niet.
Alleen “vroeger” op de basisschool x)

ik heb eigenlijk wel één beste vriendin, maar dat durf ik niet te zeggen omdat ik niemand wil kwetsen

Als het je beste vriendin is, vind ik het best lullig als je het niet eens toegeeft aan anderen. (:
maarja, ik snap je ergens wel.

Ik heb 1 vriendin op nummer 1, 2 op nummer 2 en al mijn andere vrienden staan op 3. Maar dat is misschien omdat mijn vriendengroep echt best wel groot is, en ik ze dus niet allemaal als m’n allerbeste vrienden beschouw, dat weten zij ook. Zij weten dat ik niet hun aller aller beste vriend ben, maar dat we gewoon vrienden zijn, en dat vinden ze ook niet erg (hoop ik).

Een beste vriendin hebben is eigenlijk niet zo praktisch. Om het grof te zeggen, ik merk de laatste tijd dat ik enorm begin te verschillen van mijn beste vriendin. Er zijn meiden waar ik nu veel beter mee overeen kom.
Maar toch blijft zij die noemer hebben. Ergens had ik liever nooit een beste vriendin gehad.