Weg…
Pfoee wat een lastige situatie, ik heb ook zo’n vriendin en ik bereid me er inderdaad net als jij altijd op voor. Echter, merk ik eigenlijk nooit dat ze het niet meent als ze zegt dat ze niet kan en vind ik het nooit zo erg.
Vervelend dat je van een ander hoort dat ze juist erg punctueel is. Ik zou denk ik toch na vraag doen, gewoon zeggen dat je haar vader al een berichtje had gedaan en of ze zich toevallig vergist. Als je het een beetje luchtig brengt, dus probeer niet boos over te komen dan zal ze toch wel eerlijk zijn. Ik weet van mezelf dat het juist goed is om afleiding te zoeken als het uit is met een relatie en misschien kan je dat ook nog proberen te benadrukken?
weg…
Hmm ja lastig, misschien vertellen dat je vriendin toch in een lastige situatie zit? Kunnen ze daar geen begrip voor opbrengen? Of naar iemand anders gaan haha, zeggen dat je zelf afgezegd hebt? Ik weet niet hoeveel eerlijkheid naar je ouders toe je waard is?
weg…
Ik wil je graag helpen haha maar ik vind het echt een lastige situatie joh… Ik denk dat ik zelf gewoon tegen m’n ouders zou zeggen dat ik geen zin meer heb en ik thuis blijf om niet met die vriendin te breken… Vervolgens tegen haar zeggen dat ze maar langs moet komen als ze wel weer een keer tijd/zin heeft, dan is die boodschap ook wel duidelijk…
Hee meiden,
Dacht dat ik jullie toch even updatet moest houden. Het haar uiteindelijk verteld. Veel berichtjes verstuurd, zonder reactie. Toen gebeld, maar dat werd genegeerd. Nu heeft ze gestuurd dat ik moet stoppen met mijn gezwets, naar mijn vriend toe moet gaan, en haar met rust moet laten. Ze heeft zichzelf uit de groeps app verwijderd. Ik vind dit een vervelende situatie, maar trek mezelf voorlopig even terug, om haar haar ruimte te gunnen.