Beste vriendin zorgt ervoor dat je crush je haat.

Oke ik weet echt niet wat ik met dit verhaal moet dus misschien willen jullie me helpen ;

een van mijn beste vriendinnen B. die vertelde ik een paar maanden geleden dat ik een jongen leuk vond. Ze vroeg welke en ik zei ja hij heet F. en ik heb hem op hyves. Toen heeft ze hem dus toegevoegd op haar eigen hyves. Ik zocht er niks achter. Zij weet mijn wachtwoord dus van hyves en ik die van haar . En zonder het aan mij te vragen ging ze reageren op zijn foto’s enzo . Ze reageerde lekkerding :hearteyes: en ging hem steeds krabbelen. Terwijl ik hem alleen maar een beetje kende van hyves en hij 1 x op mij foto’ reageerde . Ik vond hem wel leuk maar ik liet het niet merken anders zou hij ook denken wtf ze kent me niet eens. Dus nadat B steeds op zijn foto’s reageerde praatte ze ook via mijn msn tegen hem. Dat wist ik dus niet. Want uit mezelf praatte ik bijna niet tegen hem ik durfte het niet echt . Dus op een avond zei ik Heeej (ll) tegen hem en toen zei hij ; kanker op . ik dacht huh wtf ? hij zei zovan ja jij praat echt heel veel tegen mij . ik zo ; ik praat bijna nooit tegen je? hij ; jaja en toen heeft hij me dus geblokt. Ik zei dat dus tegen B. en ze zei oooo ja ik praatte best veel tegen hem op msn dat vind je niet erg hea?

dus om een lang verhaal kort te maken ; moet ik vriendinnen blijven met haar? want ik was best verliefd op hem

xx

Antwoord op je vraag ; Nee :slightly_smiling_face:

het is een vriendin he. ik zou niet de vriendschap kapot maken omdat ze zoiets doet. je kunt natuurlijk wel vragen waarom ze dat deed. en zeggen dat ze het voortaan moet vragen, en in ieder geval je wachtwoord veranderen!

liefs!

Nee. En ook geen wachtwoorden van hyves/msn/wat dan ook meer met je vriendinnen delen.

Leg het verhaal aan hem uit, als hij daarna nog steeds boos is hij het niet waard. En wat je “beste vriendin” betreft… die kan opzouten. Tjezus wat een kutwijf, sorry hoor. Dat doe je gewoon niet.

Ik zou ten eerste Nu meteeen je wachtwoorden veranderen. Wat is dat een rotstreek zeg. Maar het is ook best wel een afknapper dat hij zegt ; Kanker op. Alleen maar omdat jij (eigenlijk B.) Vaak tegen hem praat.
Dus oke, hij is het niet waard. Maar als zij jou zoiets flikt is zij het ook niet waard.
Ik zou ten eerste met haar gaan praten en zeggen dat ze hem moet krabbelen om te zeggen dat zij dat de hele tijd deed.
En met haar bespreken wat ze gedaan heeft. Dus tegen haar zeggen: Hoe zou jij je voelen als ik dat bij jou deed ?

Succes ! xx

dit dus ^^

wow wat een misgunner, sorry maar dat is echt achterbaks.

en als je nou eerst vraagt aan je vriendin wat ze wou bereiken? je kan het beste vertellen wat je dwarszit. en dan kan je besluiten of je vriendinnen wil blijven.
(persoonlijk vind ik het echt een kutstreek maar misschien is ze er niet van bewust dat jij er zo mee zit… okee lijkt me vreemd maar oke)
xxx

Waarom nog moeite doen voor iemand die beweert je beste vriendin te zijn?
Nee hoor van mij mag die gene de boom in (:

Misschien wilde die vriendin je juist helpen, ik bedoel, je bent wel zelf zo dom om je wachtwoord van hyves en msn te geven hoor, dus echt kwalijk nemen kan je het haar niet. Misschien dacht ze wel dat ze je op deze manier hielp omdat je zelf te verlegen bent ofzo, maar is het totaal verkeerd uitgepakt. Eerst praten met die vriendin, ik vind het lullig om haar gelijk te dumpen, terwijl je er zelf aan meewerkt, jij geeft tenslotte je wachtwoorden.

nou b. wou er dus voor zorgen dat wij kregen -.-

[b]

[/b]

maar kijk je bent bff , je weet bijna alles van elkaar dit verwacht je niet?

wat een domme actie

Een beetje naief
Ik ken mijn beste vriendin al 7 jaar, en ik geef haar mijn wachtwoorden niet, omdat het haar niks aan gaat (waar ik mee bezig ben). Ik ken al haar wachtwoorden maar ik doe er niks mee, want ik bereik er niks mee. Ik hoop voor je dat dit een les is, en wat ga je doen met haar?

Praten met haar, dumpen vind ik nogal drastisch, helemaal als ze het goed bedoelde.

Nee tuurlijk moet je geen vriendinnen blijven met haar.
Wat een kut actie zeg.

dat je je wachtwoord geeft is indd niet zo slim. het blijkt maar dat je zelfs je ‘beste’ vriendin er niet mee kan vertrouwen. Maar dat ze je wou helpen? i don’t think so. Waarom zou hij anders kanker op zeggen. Dat zou hij vast niet zeggen als ze gewoon aardig tegen hem was om je te helpen. Ze moet wel iets fouts hebben gezegt of gewoon vreselijk irritant tegen hem hebben gedaan, anders reageerde hij vast niet zo.

Ik snap niet hoe je dat goed kan bedoelen? Ik bedoel hinten kan goed bedoelt zijn, maar mensen op jou account met jou naam gaan krabbelen is al erg genoeg, en dan ook nog bij degene die je leuk vind… want tuurlijk je hebt haar je wachtwoord zelf gegeven, maar mijn vriendinnen weten mijn wachtwoord ook, maar ze moeten echt niet mensen op mijn account gaan krabbelen…

De ene zegt van wel en de ander weer niet
maar uiteindelijk ben jij het zelf die de beslissing maakt