Beste vriendin vind mijn ex leuk

Tja… het is nu al gebeurd. Er valt niet veel aan te doen. Dit toont alleen maar hoe lullig jouw ex en je vriendin zijn (vooral je vriendin, omdat ze geen rekening ermee heeft gehouden).

Ik denk dat je maar goed met haar moet praten over hoe jij je voelt en daarna nog tot een conclusie kan komen.

Ik zou gewoon aan je vriendin uitleggen hoe jij je voelt… en dat je het niet leuk zou vinden als zij iets met hem kreeg. Denk alleen niet dat je d’r moet “verbieden” om hem leuk te vinden, want ik geloof dat dat nog veel slechter is voor je vriendschap. Als jullie echt goede vriendinnen zijn komen jullie vanzelf met een oplossing.

Naaistreek…
Ze had het je alleszins vroeger moeten vertellen. Ik kan begrijpen dat sommige dingen moeilijk tegen te houden zijn, maar toch.
Hoe lang is het al gedaan tussen jullie?

wat naaiend! ö

sorry dat moest er even uit. Dat flik je je vriendinnen toch niet! Maargoed, ik zou tegen haar zeggen dat je zoiets niet doet bij vriendinnen, dat jij het niet leuk vind en dat ze maar moet kiezen of ze voor jou moet gaan of voor hem.

ja dat klinkt misschien heel dramatisch maar dat zou ik wel doen. Ik weet van mijn vriendinnen dat ze zoiets niet zouden doen, maar ik vind vriendschap super belangrijk en ik wil weten wat ik aan mijn meiden heb. Als een vriendin mij zoiets zou flikken, zou ik haar niet eens meer als vriendin willen, zoiets flik je gewoon niet. :expressionless:

oke, sorry. moest er even uit, ik vind het gewoon heel naaiend.

Hoe heeft hij je gedumpt dan?=/

Wel lullig voor jou dat je vriendin hem nu leuk vind, maar daar kan zij ook niks aan doen. Gewoon over praten met haar.

Sorry hoor, maar ik vind dit dus echt niet kunnen. Als mij het zou overkomen en ze zou voor mijn ex kiezen, dan was mijn vriendschap met haar ook over. Exen hoef ik niet meer in mijn leven en gezien zij een groot deel is van mijn leven gaat het gewoon echt slecht samen samen. Niet alleen omdat ik hen samen gelukkig moet zien, maar ook omdat ik vind dat je jezelf met een ex niet kan vertrouwen. Ooit was er wat, er is wel een soort van vonk/gevoelens, wie weet kan dat ooit voor nare problemen zorgen als je zelf een gelukkige relatie is. Ik ban echt exen uit mijn leven, wil ze nooit meer zien want anders geloof ik niet dat je verder kan gaan met je eigen leven.

lullig van haar, maar gun haar het beste! :wink:
je komt er wel overheen.
Hoe moeilijk het nu klinkt
& als het echt een goede vriendin is, wil je ook dat ze gelukkig is.

Goh, zij gunt haar nu ook niet meteen het beste door haar dat te flikken… Je moet al heel altruïstisch zijn om dat ook in de praktijk te kunnen doorzetten.

[b]OMG. Dat is gewoon een vétte naaistreek.
ik zeg; ‘dump’ je vriendin, aangezien je dát geen vriendin kan noemen!

Het is een voorgeschreven regel dat je het niet doet met de ex van je vriendin!
Laat staan als het je beste vriendin is; nóh, dat kan ECHT niet! :confounded:
[/b]

je kan niet zeggen ze kan er niks aan doen als ze echt een vriendin is ( ik zeg niet ze is geen goeie vriendin) maar dan zal ze dat je niet zo snel flikken! en ik weet dat het KUT is heb maand geleden precies zelfde situatie gehad maar bij mij was het iets anders mn ex liet niks meer van zich horen zijn manier van dumpen en ik had me vriendin vertelt ja ik mis hem wel enso… 2 dagen later kwam se naar me toe vind je hem nog leuk ik seg nee… zei ze oh oke zag ik haar beste vriendin met me ex dus zoenen haar excuus liefde doet rare dingen met je

maar ik bedoel ik eb er self niks aan gedaan iedereen zei doe wel iets wees boos dus het beste advies wat ik je kan geven is wat wil je zelf als je het echt erg vind moet je het niet laten en er ECHT IETS VAN ZEGGEN schreeuwen of iets anders blijf je ermee zitten… sucsess xxx

Aanvulling: Behalve als je er zelf toestemming voor geeft.

Dat zal vast zwaar kut voelen. Is het lang geleden dat je met hem had?

het is nog maar 4 weken uit dus…

je bedoelt ongeschreven? :’) hills quote

Beste vriendin vind mijn ex leuk

vindt*

/kuchkuch/

UPJE.