beste vriendin verliefd op mijn vriendje?

hey allemaal,
de laatste tijd heb ik een vermoeden dat mijn beste vriendin mijn vriendje leuk vind.
Ze heeft al eens toegegeven dat ze hem wel leuk vond maar niks met dat gevoel gedaan had omdat ze wist dat ik met hem bezig was. Sinds kort praat ze vet veel op fb en whatsapp tegen hem en verteld ze vet veel verhalen over hem. Gister werd ze ineens boos en zei ze dat hij niet mijn bezit is. Terwijl ik dus niet zo’n meisje ben die hem voor zichzelf houd. Ook word ze supersnel kwaad op me tegen woordig als ik met hem ben of als ik online ben op whatsapp en hij ook krijg ik meteen een bericht: tuurlijk ben je weer met hem aan het whappen! ik bedoel het is mijn vriendje dat mag toch! nu is mijn vraag of mijn vermoeden beetje klopt en wat ik moet doen want ik word er gek van?

jeetje vervelend…
ik zou het haar gewoon vragen.
of het aan je vriendje vragen, hoe hij haar nu ziet en of hij merkt dat ze veel flirt.
doet je vriendje nog wel hetzelfde tegen jou als eerst?

Ik vind dat je vriendin moet afblijven van je vriendje (als ze tenminste van plan is om iets met haar gevoelens te doen). En ik snap dat ze niks aan die gevoelens kan doen, maar toch vind ik dat ze niet boos/jaloers moet worden als jij met hem praat op whatsapp ofzo, het is tenslotte je vriendje dus je ‘hoort’ eigenlijk met hem te praten op whatsapp.

‘Tuurlijk ben je weer met hem aan het appen’, waar slaat dat nou weer op? Het is jouw vriendje en niet die van haar. Wat is ze daarbij ook jaloers zeg, als ze een echte vriendin was, was ze juist blij voor je en kraakte ze je niet af zeg maar (in mijn ogen is het wel afkraken).

Jealous jealous jealous, dat is ze, dus dan neem ik aan dat er toch weer gevoelens zijn voor hem.
Ze doet wel erg kinderachtig, het is jouw vriend tuurlijk app je dan met hem etc. Ze mag met hem praten, maar het moet niet te gek worden dat ze doet alsof hij van haar is.
Ik zou wel even met haar erover praten en misschien als dat echt nodig is ook even met je vriend.

Vervelend zeg! Natuurlijk mag jij met je vriendje appen, lijkt me vreemd als dit niet zou mogen. Misschien een idee om er met haar over te praten? Misschien vindt ze hem niet leuk, maar mist ze jou en vindt ze het vervelend dat je veel tijd aan je vriendje besteedt en niet aan haar. Dat ze veel met hem is gaan chatten is wel een minder goed teken, een goede vriendin blijft namelijk ALTIJD van de vriendjes van haar vriendin af!

Das helemaal niet zo fijn :flushed:
In mijn ogen is je vriendin echt super jaloers…

Dit ja. Je vriendin gedraagt zich echt een beetje belachelijk!

Wat een kutwijf.

Praat met haar misschien zit haar meer dwars dan dit? Maar het lijkt inderdaad erop dat ze verliefd is op je vriend. Zij kan er waarschijnlijk niks aan doen en dat ze daarom zo reageert. Ik zou het zeker even na vragen want jij zit er nu mee

Nee dit zou ik niet doen, ik weet dat het een bitch is maar dan ‘snitch’ (verraad) je je vriendin wel, het is tenslotte ook haar beste vriendin en geen normale ofzo (dat noem ik niet eens een beste vriendin maar oke).

Ja klopt, maar ik vind dat je gewoon niet je vriendin moet ‘snitchen’ aka verraden. maar ik snap wat je bedoeld.

Ah oke, bedoelde je waarschuwen? Ik dacht echt dat je bedoelde dat ze het moest vertellen op een harde manier zeg maar.

Zulke meisjes he… :rage:
Ik snap niet dat die gewoon mogen loslopen.

Ja maar als mijn vriendin zoiets deed kon ze het wel schudden, doei vriendschap en doei ‘vriendin’. :’)

ah bah…dumpen die meid…zoon jaloers wijf om je heen word je nou ook niet bepaald beter van…

Als mijn vriendin mijn vriend zou afpakken bedoelde ik, dan kon ze het wel echt schudden hoor, dat noem ik dan geen vriendin.

Ja klopt, ik zou d’r niet eens als een vriendin beschouwen dan, dus die mag dan lekker optyfen (sorry voor mijn taalgebruik).

Ik zou er met je vriend over praten, hoe hij het ziet en wat hij er van vind. Dan weet hij ook hoe dit voor jou voelt. Daarna zou ik eens een goed gesprek met die ‘‘vriendin’’ hebben, want momenteel gedraagt zij zich absoluut niet zo.

Dit!
Wat heb ik toch een hekel aan zulke mensen.