Beste vriendin verliefd op me ?

Het klinkt misschien heel erg stom maar ik zit hier al wel even mee, iedere keer als ik uitga met men beste vriendin kust ze me op de mond en probeert ze me te tongzoenen. We zijn beiden 18 en heb al een paar vriendjes gehad iedere keer als ik een vriend heb lijkt ze kwaad op me te zijn of negatieve dingen te zeggen over die jongen zodat ik het slecht in hem begin te zien. Ik heb totaal geen gevoelens voor haar want ik ben hetero en val dus enkel op het mannelijke geslacht. Ze heeft al vaker naar men vagina gegrepen voor het “lachen” zegt ze dan maar ik vind het totaal niet fijn. Wat moet ik hiermee, ze heeft zelf geen vriend en nog nooit 1 gehad. Ook haar oudere zus is lesbisch.
:bored:

Even ter verduidelijking ik heb niks tegen mensen met een andere seksuele geaardheid!!

Als het een vriendin is, kan je het haar vragen. En dat moet je ook zeker doen als je dit niet prettig vindt.

Ik zou totaal niet weten hoe ik dat aan moet pakken

Wanneer ze het voor een volgende keer weer doet, gewoon gelijk op dat moment aangeven dat je het niet prettig vindt, ook al doet ze het wel of niet met achterliggende gevoelens. Dit hoef je er niet eens bij te zeggen, want je vindt de interacties die zij uitvoert gewoon niet fijn. Zoals al gezegd is, wanneer het een vriendin is, kun je het haar zeggen.

Ik zal het zo proberen aanpakken, dankje

argh mijn hele comment is weg, even opnieuw

Lastig, ik snap ook dat je het lastig vindt om aan haar aan te geven dat je je hier niet fijn bij voelt. Toch zou ik het aan haar duidelijk proberen te maken.

Ze is toch je beste vriendin, dus sowieso zeggen wat je voelt of vindt. Tijdens het uitgaan misschien wat moeilijker om daar erover te beginnen, maar als ze je weer probeert te zoenen zou ik het wel gelijk afkappen. Even zeggen van “hé dat doe ik liever niet” of “dat vind ik niet fijn dat je dat doet” kan best even tijdens het stappen denk ik. Ga je daarna weer door een fijne avond te hebben, maar heb je het toch even gezegd en zal ze het niet zo gauw nog een keer doen denk ik.

Ik zou er zelf de volgende keer dat je haar dan ziet wel even over beginnen. Dat hoeft heus niet te zwaar, maar als je iets zegt als “trouwens, ik vind het niet zo fijn dat je me probeerde te zoenen gister, wil je dat niet meer doen?” of “hee wat je gister deed, me zoenen en voor de grap me daar aanraken, ik voel me daar niet echt fijn bij en heb liever dat je dat niet doet”. Dan heb je het wel gezegd, maar is het ook een mededeling over hoe jij je voelt en ze wil vast niet dat jij je elke keer rot voelt.

Ik zou het wel echt even zeggen, anders gaat het misschien ook zo tussen jullie in staan. (en als ze inderdaad verliefd op je is, dan is het voor haar waarschijnlijk ook wel lastig! Misschien vindt ze het niet eens zo vervelend als jij er over begint, het geeft haar wel de mogelijkheid er met jou over te praten)

Dankje voor je comment, dit is zeer handig, ik kan het op die manier wel over proberen brengen en hoop ook dat dat lukt, ik wil haar alles behalve kwetsen…

oei lastige situatie, maar idd wat ze hierboven zeggen met haar over praten of erop reageren als ze je weer kust of daar onder grijpt .
good luck :flushed:

+ ik vind het een beetje respectloos dat ze even naar je private parts grijpt.

Ja ik vind het ook respectloos zeker omdat ze weet dat ik een vriend heb, maar ga men best doen om het op zo een vriendelijk mogelijke manier duidelijkt te maken dat ik het vervelend vindt

niks aan toe te voegen, succes :slightly_smiling_face: