Beste vriendin veranderd door vriendje

Hooi, ik zit de laatste tijd heel erg met iets en dat is dan wel dat mijn beste vriendin heel erg veranderd is door haar vriendje…

Het begon dus dat ze deze vakantie al heel raar was, bv de vorige vakanties waren we elke dag bij elkaar&nu opeens heeft ze geen dag vrij omdat ze elke dag bij hem is… Vrijdag hadden we een feestje van een goeie vriendin van ons beide&kwam ze niet omdat ze weer bij hem was. Ik heb het ook heel erg moeilijk momenteel (pas een relatie beeindigd) en toen stuurde ik haar een heel lang bericht en zei zij; owh ok. Vroeger stuurde ze pagina’s lange berichten voor hulp. Onze hele vriendengroep heeft er genoeg van en dat hebben we ook vaak genoeg gezegd… Maar dan ontkent ze het helemaal.

Iemand tips? :frowning_face: xx

Veel meisjes hebben zo een periode, geef haar even tijd. Grote kans dat ze binnen een paar maand jullie weer veel meer aandacht geeft.

Praat met elkaar, vraag of ze meer tijd voor jullie wilt overhouden. Als ze dan niets doet haar negeren.

Het is nu al bijna 4 maanden zo, en nog te bedenken toen zij het moeilijk had dat ik 20 km heb gefietst met ben&jerry’s ijs…

Ze is geen echte vriendin blijkbaar. Zo eentje had ik ook, een ‘vriendin’ die ik al meer dan 10 jaar kende, kreeg een vriend en bam ik bestond niet meer. Nu denk ik fuck you ze is de tijd niet waard. Je moet haar ook niet terug laten krabbelen als het uitgaat. Zulke mensen zijn het echt niet waard. Ik heb spijt dat ik 10 jaar van mijn leven heb verspild aan zo’n walgelijk persoon.

Volgens mij hebben veel meisjes dat als ze net een vriend hebben. Geef het wat tijd, dat word vanzelf wel weer minder.

Ik had ook ooit zo’n ‘vriendin’. Als zij een probleem had stond ik altijd voor haar klaar, maar wanneer ik eens in de put zat of verdrietig was stond zij nooit klaar voor mij… Jammer voor jou dat het zo gelopen is, maar mss heeft ze het niet eens door dat ze zo bot overkomt (door verliefdheid)? Praat met haar, en ontkent ze het/wilt ze niet luisteren, focus je dan even op andere vrienden… Niet dat je haar direct moet laten vallen, maar spendeer gewoon wat meer tijd met anderen.