Beste vriendin veraad mij - Help!

Het begon allemaal op een fuif,
daar heeft mijn beste vriendin mijn beste vriend afgetrokken,
ze hadden 4 dagen een relatie,
en hebben alles gedaan op seksueel vlak,
Die avond dat ze het uit had gemaakt,
Heeft ze mijn vriendje gepijpt,
2 dagen later nog eens,
toen kwam ik het te weten,
Ik heb mijn beste vriendin direct gedumpt!
Maar met mijn lief (ex) had ik nog eens afgesproken,
om het hem allemaal is te zeggen (mijn gedacht)
maar toen ik bij hem kwam,
was hij aan het beven,
hij zei heel de tijd sorry,
hij was bijna aan het huilen,
Nu smst hij me nog vaak;
dat hij me mist,
maar het probleem is;
ik zie hem echt graag,
ik heb dit nog nooit gevoeld voor een jongen,
Wat moet ik nu doen? ;(
verdiend hij een 2de kans ?
help me aub!

Nee, wat hij heeft gedaan doe je ECHT niet! écht NIET gewoon!

Wow heftig :open_mouth:
Misschien een beeetje oppervlakkig maar jouw vriendin komt heel ‘sletterig’ over op mij. Maar ik kan het fout hebben! Als zij ook totaal geen spijt heeft van haar daden: dumpen!
Daarbij vind ik dat iedereen een 2e kans verdient. maak je vriendje wel duidelijk dat dit jou echt heeft geraakt zodat hij goed weet dat het niet normaal was wat hij deed. Zo krijgt hij nog meer spijt en zal hij het iig niet meer doen! En ik weet denk ik hoe het voelt om zoiets voor een jongen te voelen, want ik heb het zelf. heb nog nooit zo bij iemand gevoeld. Dus praten praten praten helpt. geef hem een 2e kans :wink:

maar nu wijzig ik het bericht omdat ik nu zelf begin te twijfelen hoe ik me zou voelen :S

eens met claudia :slightly_smiling_face:

Ik zou echt me vertrouwen in hem kwijt zijn…

Het is ook sletterig;
Ze zei dat ze er geen spijt van tege een andere vriendin,
Ze zei niet eens sorry tege mij!
Ik heb gezegt dat ze me kwijt was,
toen bleef ze maar slijmen,
Argh,
Maar ik mis vooral hem :frowning_face:
Ik ga het hem denk ik vergeven

Ik zou hem een tweede kans geven. Ik denk dat jullie je relatie moeten verbeteren, je moet je vriendje meer waarderen, en als ik Oprah mag geloven, gaat hij dan niet meer vreemd =)

Als je hem egt leuk vind & egt van hem houd, dan zou ik hem vergeven.

oke , ik zal is met hem praten!
dankje iedereeen!

geen probleem hoor, claudia schreef mijn mening al, wat een ********wijf is die ‘vriendin’ hoe durft ze
naja goed dat je gaat praten

eens, je moet het hem gewoon vergeven. Ik heb zelf geen vriendje maar ik zou het hem vergeven en die vriendin dumpen.

Wat een naaistreek…

idd. Als je hem echt leuk vindt. Geef hem dan nog een kans. Geef niet te snel toe. Praat met hem. Dat je hem nog een kans geeft. Maar dat het een enorme rotstreek was, je je gekwets voelt, genaaid en je zijn vertrouwen kwijt bent en als het ooit nog eens gebeurd geen kans meer krijgt en dat je echt langzaam vertrouwen weer moet opbouwen etc. Dus als het weer aangaat ga hem dan niet direct zoenen en al dat ander gedoe.
Nja dit zou ik doen.

en dat je die vriendin hebt gedumpt goedzo wat een slet. (Sorry dat ik zeg) en vooral wat ze dan nog tegen die andere vriendin zegt. Goed dat je haar gedumpt hebt zoiets kan je geen vriendin noemen.

Succes ermee
x

daar heeft mijn beste vriendin mijn [b]beste vriend[/b] afgetrokken

moet dat niet dan vriend of ex zijn ipv beste vriend?

Heeft ze mijn vriendje gepijpt,
2 dagen later nog eens,

Hij liet het wel 2x toe hea…

:astonished: ik hoop maar voor je dat hij zoiets niet weer toelaat… maar als ik jou was zou ik hem amper nog kunnen vertrouwen, waardoor de relatie vanzelf stuk loopt…

Ik zou die &%^#$ vriendin van je zo &^%$#* hard slaan he, sorry hoor, haha. Ik zou het hem eerst een hele tijd niet vergeven, ook haast niet praten, kijken of hij dan nog voor jou gaat en dan vergeven.

Klopte niet wat hier stond xD

maar van de andere kant idd. JE vriendje laat het wel 2x toe dus eigenlijk is hij ook zo. sorry dat ik zeg. maar als je hem nog een kans geef laat wel merken dat je het echt niet pikte en niet normaal vind etc. en blijf niet toegeven, stel zoiets zou nog eens gebeuren vergeef hem dan niet weer. Ooit moet het genoeg zijn.

Uh huh. Ik denk nu ook opeens; Als mijn vriendje zoveel spijt zal hebben, zou hij het niet nog een keer toegestaan hebben. Dus ik denk dat zijn lust voor schuldgevoel ging… Ik vind het eigenlijk heel pijnlijk om mij in jouw positie te plaatsen…

ik vind de meeste reacties nog al dubbelzinnig: vriendin dumpen, maar vriendje houden.

maar ja, hij heeft wel spijt, en die vriendin niet.
maar hij jeeft het wel 2 keer toegelaten.
een keer kan gewoon een foutje zijn, maar 2 keer…
ik weet het niet.

ff lijstjes maken, helpt om gedachte op orde te krijgen

vriendje
goed
-beven en bijna huilen als je afspreekt
-spijt hebben
-veel smsen

fout
-2 x laten pijpen
-vreemdgaan met je beste vriendin

=> twijfel. foute dingen zijn heel erg, maar hij is ook lief en heeft spijt
hier moet je hem voor kennen en niet bevooroordeeld zijn door verliefdheid. heb je een vriend(in) die hem ook kent? vraag haar advies

vriendin

goed

• ?

fout

• je vriendje 2x pijpen
    -geen sorry erover zeggen

• zeggen dat ze er geen spijt van heeft tegen andere vriendin

• tegen jou niet praten

=> Duidelijk. raak haar zo snel mogenlijk kwijt

Die vriendin moet je dumpen, want ze heeft niet eens spijt, doet niets aan de situatie of om haar fouten recht te zetten…

Maar je vriendje, ahm, vraag hem om zijn versie van het verhaal, zodat hij eerlijk is en dat jij alles weet, en dan moet hij je mr weer helemaal voor zich winnen eh, en je moet hem wel duidelijk maken dat hij een tweede kans krijgt, maar daarna geen enkele (dat hij niet denkt dat je hem altijd maar zal vergeven)

Mijn vriendje had ook met een ander meisje gekust, maar niet met m’n beste vriendin hoor, maar toch en ik heb hem ook terug genomen, na een ruzie en een gesprek enz, ik heb hem wel eerst een weekje laten lijden hoor :grinning:
En ja, mss moet je iemand zoeken die je steunt, want in 1keer je vriendje en je beste vriendin kwijt zijn…