'beste vriendin' pakt vriendje af

ik weet niet wat ik moet doen ;
ik had een vriendje en vond hem écht heel erg leuk enzo, maar toen had hij met een ander meisje gezoend & ging het uit. we hadden gezeik enzo, maar toen misten we elkaar en kregen we toch weer wat… dat ging een tijdje goed, maar iedereen praatte negatief over hem, omdat zogenaamd ‘beter kon krijgen’ enzo. ik ging een weekend naar de camping, maar toen kregen we ruzie en spraken we elkaar weinig. toen heeft mijn vriendje met mijn beste vriendin afgesproken toen ze alleen thuis was. ze spreken wel vaker af & ik vertrouwde mijn vriendin gewoon dus ik had er ook geen problemen mee. maar toen kreeg ik na het weekend een smsje van m’n vriendje ; als het zo door gaat kunnen we beter vrienden blijven. toen kreeg ik het gevoel dat hij van me af wou. & ik had al het gevoel dat mijn vriendin hem leuk vond. dus ik belde haar op & toen kwam het er op neer dat ze zei dat ze hem wel leuk vond. en het bleek dus dat hij haar ook leuk vond. toen was hij een paar dagen later op onze school aan het wachten op zijn vrienden, maar toen had ik hem nog niet gesproken omdat ik straf had. toen hebben mijn beste vriendin, ik & nog wat vrienden daar een tijdje gestaan met hem… maar toen ging iedereen weg en ik ook want ik voelde me niet lekker, maar toen bleef mijn vriendin daar alleen met hem en toen hadden ze elkaar een kus gegeven enzo? terwijl mijn vriendin wist hoeveel ik hem altijd miste enzo toen het uit was.

dus wat moet ik nou doen met mijn vriendin? & met mijn (ex)vriendje? :blush:

ik vind dat je vriendin uit respect voor jou niet wat met hem moet nemen
maar daar kan jij verder niks aan veranderen
je kan haar dat niet dwingen vind ik
maar ik vind gwn dat ze dat MOET doen!

ik heb de keuze later ook bij haar gelaten,
en nou heeft ze ervoor gekozen om niks met hem te nemen
maar ze hadden al wel bijna wat… dus ik weet niet wat ik moet
ze heeft hij bijvoorbeeld al wel een kus gegeven

Wat een situatie zeg! Ja…ik zou zoiets niet verwachten van mijn beste vriendin. Ik kan je geen advies geven.
Maar wat ik zelf zou doen is in ieder geval dat vriendje proberen te vergeten, omdat jouw beste vriendin en hij elkaar leuk vinden…Ik vind het wel een rot situatie, sterkte ermee

helemaal gelijk,
sorry hoor; maar is een exvriendje van een vriendin niet de eerste regel van wat je vooral niet bij je BFF moet doen? Tenzij deze er geen enkel probleem mee heeft,

Ik zie het altijd zo:
Verliefdheid overkomt je (daar kun je niks aan doen), maar je kunt wel zelf beslissen wat je met die verliefdheid gaat doen.

dat vind ik wel goed van haar :slightly_smiling_face:
&van die kus
dat is natuurlijk echt heel kut voor jou
maar als ze ervoor gekozen heeft nu om niks met hem te nemen
moet je dat haar kunnen vergeven
miss ging het per ongeluk en heeft ze er echt spijt van
&waarschijnlijk komt het niet meer echt goed tussen jou&die jongen ofwel?

het is niet dat ik het nu opneem voor je vriendin hoor!
maar hoop dat jullie vriendschap nu niet doodloppt…

ik zou met haar erover gaan praten, en het haar misschien toch wel te vergeven. dat blijkt wel, omdat ze uiteindelijk toch voor jou heeft gekozen.

ja ik vergeef het haar denk ik ook wel, want iedereen maakt wel eens fouten, maar moet ik dan meteen weer helemaal normaal tegen haar gaan doen? ik vertrouw haar niet meer zo met mijn vriendjes nu weet je wel :blush: & die jongen dus gewoon vergeten ?

Je moet het wel laten merken dat je het niet leuk vind, dat zou ze zelf ook wel moeten in zien neem ik aan.

Ik vind haar nou niet bepaald een vriendin. Kent ze de regel niet van het ex-vriendje? Je dient er vanaf te blijven.
Tenzij jij hem nou echt niet meer leuk zou vinden, maar dat is blijkbaar niet het geval.

En dan kun je wel zeggen: Liefde is niet te stoppen.
Maar het is ergens begonnen, en als ze niet hadden afgesproken was ze ook nooit verliefd geworden.

hier ben ik het mee eens. (:

Een ‘vriendin’ probeert nu ook mijn ex(bijna)vriendje te krijgen. Vervelend.

hij heeft met een ander gezoend nou reden tot exit toch en verder er niks meer om geven want dat deed hij ook niet met jou toen hij met dat andere meisje zoende…

boos worden wand

ik vind wel altijd zo van ja je kan niet tegen iemand zeggen je mag nooit met een van me exe nemen maar als vriendinnen moet je er eerst over praten

Dat is geen vriendin. :wink:

Waw jij houdt van het woord ‘toen’.
Maar ja, dat is géén vriendin, en dat is géén vriendje. Als ik jou was zou ik me niet meer laten doen en die vriendin zeggen waar het op staat!

Hmm, geen goeie vriendin zo te horen (’: