Beste vriendin of vriendengroep?

Slotje

Ga met je vriendengroep en neem je vriendin mee? Wel dan zorgen dat je je aandacht goed verdeeld.

Wat hierboven gezegd wordt ja, vraag aan die vrienden of je iemand mee kan nemen. Ben je niet alleen met 1 ander persoon maar ga je toch met je vriendin.

Ik durf te wedden dat jij meer hebt aan die vriendin die je al vanaf je 4e kent dan aan een school vriendinnen groep, als ik uit eigen ervaring mag spreken dan :wink:

Ik ben zelf ook iemand die niet dol is op stappen, ivm angsten voor drukte etc, maar dat betekent niet dat ik nooit op stap wil. Je vriendin heeft er misschien wel niet zo veel mee maar wil het misschien ook wel eens mee maken, en vraagt jou omdat jullie vertrouwd zijn met elkaar en zij jou dus vertrouwd en er zo te lezen graag samen heen wil. Als jij nu zegt ja ik ga met die vrienden groep denkt zij ook oh nu bied ik het een keer aan en nu wil ze niet nou dan maar niet en dan gaat ze misschien met een andere vriendin en baal jij daar weer van.

Ga niet gelijk zo negatief denken “ja maar ze houd helemaal niet van festivals”, ze doet dat misschien ook voor jou en wil misschien gewoon wat quality tijd met jou…

Wil je vriendin niet mee met die groep dan?

Als je vriendin er totaal geen problemen mee heeft om samen met jou én die groep te gaan, dan kun je dat doen. Wil ze dit liever niet, dan zou ik gewoon met haar gaan.