Beste vriendin kwijt.

Iets meer dan een jaar geleden ontmoette ik mijn beste vriendin via Twitter. We konden erg goed opschieten en een paar maandjes daarna spraken we voor de allereerste keer in de Efteling af met een gezamelijke vriend (ook via internet ontmoet). Ik woon in de buurt van Den Bosch en zij in de buurt van Rotterdam. Het was echt geweldig! We spreekten veel af. Logeren, bosrijk, zelfs Disneyland. Een paar maanden geleden kregen we ruzie. Ik weet niet eens meer waarom zo nutteloos was de reden. Mijn moeder die mijn beste nooit erg heeft gemogen zag haar kans en zei tegen mij: Je mag haar nooit meer zien. Ik die boos op haar was, zei tegen mjn moeder: Is goed, het boeit me toch niet meer. 3 maanden later maakte we het goed. Ik had haar zo erg gemist ookal had ik het nooit tegen iemand verteld. Ze betekende echt alles voor me. En nu mogen we elkaar NOOIT meer zien. Help me?

Praat er met je moeder over? Uitleggen dat jullie het weer goedgemaakt hebben en zeggen dat je haar heel graag weer wilt zien? Ik denk dat dat het beste werkt.

Zoals ik al zei. Mijn moeder is blij dat ik niet bevriend meer met der ben en ze wil niet naar me luisteren.

Probeer toch eens met je moeder erover praten je kunt niet meer dan proberen.
En anders moet je maar altijd stiekem met haar afspreken.

Waarom mag je moeder haar niet dan ?

kan het begrijpen via je moeders kant… ouders kennen het internet alleen maar als onveilig en dan ga jij met iemand om die je via het internet kent…

gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt, met je moeder praten, als ze het er niet mee eens is jammer dan.

Ze is al vaker bij ons geweest.

Mijn moeder vindt haar brutaal en geen manieren hebben.

praat er met je vader erover of hij je moeder kan overhalen??
succes <3

Ik ken het, ik mocht mn ex- beste vriendin ook nooit meer zien, eerst probeerde ik ze nog over te halen, maar uiteindelijk zag ik in dat ze helemaal niet goed voor me was nzo. Maar toen ze zeiden dat ik dr niet meer mocht zien sprak ik gewoon stiekem met dr af nzo, dus ik zou t gewoon stiekem doen.

Ik mag niet met de trein en met de bus kan het volgens mij niet. Van Den Bosch naar Rotterdam…

Ooh, dat is wel ver… Kunnen jullie niet ergens in t ‘midden’ zeg maar afspreken?

Hm, en dan?

misschien kun je je moeder overhalen en dat ze dan bij jou kan komen, zodat zij en je moeder elkaar kunnen ontmoeten.

^ ze hebben elkaar al ontmoet.

Misschien kunnen jullie het er nog eens over hebben? Wat alle redenen precies zijn. Klopt het ook echt dat ze brutaal is en zonder manieren?
Of je zou je vriendin nog een keer uit kunnen nodigen en met z’n drieën het er over hebben.
Ik zou sowieso niet iets stiekem doen. Je moeder heeft uiteindelijk het beste met je voor en zal vast wel een goede reden hebben + meestal komen dat soort dingen uit en dan ben je nog verder weg van huis.