het word waarschijnlijk een lang verhaal maar ik hoop dat jullie reageren…
het gaat echt verschrikkelijk slecht tussen mij en mn beste vriendin. ze heeft me keihard laten vallen voor haar verkering. ze liet me staan, ging meer met hem en een andere vriendin en als ik vertelde dat k me buitengesloten voelde, moest ik maar gewoon mee praten want ja, anders kom je er toch niet tussen.
sinds een tijdje is het uit met haar vriendje maar nog gaat t niet goed. voor mij is het nu gewoon anders omdat ze me heeft laten vallen, terwijl ik er altijd maar dan ook echt altijd voor haar was, ik luisterde naar alles wat ze zei, ookal waren het dingen waar k me kapot aan irriteerde. als k bijv ziek was, wist zij beter wat k had dan ikzelf. nee volgens haar had k geen keelontsteking, en nee vorig jaar ook geen kneusing, dat was anders want daar was ze ‘pro’ in. maar, als zij wat had dan was het erg en moest k t geloven en zelfs dan luisterde ik naar haar. maar nu, we voelen als vreemden zegmaar, voordat ze dat vriendje had waren we altijd samen en nu niet meer. het doet me echt heel veel pijn en heb t al een keer eerder meegemaakt. ben ik soms te lief ofzo? ik weet t gewoon niet, ik weet niet wat k moet doen, k wil haar terug als vriendin, beste vriendin, maar alles wat ze me geflikt heeft, ik weet niet of t nog wel kan… wat zouden jullie doen? xx