Beste vriendin jarig, wat te kopen?

Haay!

mijn beste vriendin word maandag 16
vanavond blijf ik een heel weekend bij haar slapen tot en met maandag.
dus voor vanavond moet ik ook het kado in huishebben!
ik heb al geld van me moeder gekregen, en daar heb ik 2 deoderant flessen & een badschuim gekocht. en mascara die wou ze graag hebben! nu wil ik zelf ook nog kadotjes kopen van mijn eigen geld. van 10 euro? heb jij tips wat leuk is? ze draagt amper sieraden dus dat is wel moeilijk. :cold_sweat:

heb jij leuke tips voor onder de 10euro??

Je kan een shirt bedrukken met een foto van die vriendin en jou samen.

Ik heb laatst bij de Douglas een hele set gekocht.
Met ehhhh…
badschuim, douchegel, body lotion etc.
Heerlijk, en maar 10 euro.

dat is dus het nadeel van in een dorp wonen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ehm, ik weet niet echt wat ze wil hebben, maar als je echt niets weet, kun je altijd nog een bon van de DA ofzo doen, dat kan eigenlijk altijd.

Ik kan zo ook nergens opkomen, misschien moet je gewoon even de stad in gaan en kom je vanzelf een leuk cadeautje tegen.

naja ik heb al een ideetje,
ik ga gewoon een leuk foto lijstje kopen, & daarin stop ik een mooie foto van ons 2tjes :grinning:.

maarja een fotolijstje kost niet dus heb ik nog 10 euro over haha

heeft ze dezelfde stijl als jij?
koop iets dat je zelf ook wel zou willen hebben!

het is je beste vriendin! kom op daar weet je toch wel wat voor te verzinnen? Je kent haar dus goed lijkt mij. dus ga naar het dorp ga naar de xenos ofso en denk als je vriendin van oehh dat is leuk en dan koop je dat dus ofso. verzin wat :grinning:

Als ze een beetje creatief is… ‘wreck this journal’ of ‘This is not a book’ van Keri Smith. :slightly_smiling_face:

Samen high tea’en? Offeh dagje naar een pretpark? Iets doen met ze tweeen? Naar een voorstelling? Ofzoiets… wel duurder dan 10 euro mrja het is wel je beste vriendin eh

wat dacht je anders van een fotoboek inelkaar zetten, met leuke foto’s van jullie twee’en en leuke tekstjes en herinderinden? Kan je gwoon op internet bestellen (kruidvat en hema) en thuis aflaten leveren of zefl in elkaar plakken…
Anders iets leuks voor haar kamer? Of nog leuker (vind ik zelf) trakteer haar op een hightea :slightly_smiling_face: als je een keer in de stad bent :slightly_smiling_face:
Jij kent je beste vriendin als beste, (maar cado’tje zijn iid moeilijk ^^)
succes :slightly_smiling_face: