Beste vriendin is verliefd (denk ik)

nou op school was ik samen met een vriendin in de pauze alleen we vroegen ons af waar onze beste vriendin was! we hebben haar gevonden alleen ze was met een jongen een jongen die ze haat nou dat zegt ze iedereen haat hem maar hij zegt altijd dat ik klein ben en etc dat is ook echt de enige die mij irriteert alleen ze waren op insta wij dachten oke :slightly_smiling_face: zal wel gewoon weer zon situatie zijn van 2 min maar we keken en ze lieten allemaal dingen aan elkaar zien en opeens werd het vreemd wij mochten niks meer op haar telefoon zien oke privacy maar hij wel? En we zijn nog gwn beste vriendinnen van elkaar trouwens die jongen heeft ook met een vriendin van Ons alleen nu maak ik me elke keer meer zorgen. Ja het is haar eigen keus hoor maar alsnog nee ik kan het niet omschrijven gewoon hij is altijd zo met meisjes maar nooit zo erg geweest ik vind dit echt raar ze ging opeens liefdes teksten schrijven en ik schrok me echt rot denk je dat ze echt gevoelens heeft ?

Weet je wat ik denk? Dat je meer moet opletten bij het vak Nederlands en je vriendin gewoon haar leven moet laten leiden.