Beste vriendin in bed met vriend

Wat een rare titel hahaha. Excuses voor dat, ik kon geen betere verzinnen op het moment.

Maar goed, de beste vriendin van mijn vriend woont wat verder op en komt in de vakantie voor een weekje langs. Nu is de planning dat ze ook bij hem thuis blijft logeren. Mijn vriend heeft mij gevraagd of ik het oké zou vinden als ze gedurende haar verblijf bij hem in bed blijft slapen. De reden heeft hij niet gegeven, waar ik wel denk ik nog achterna ga. Ik twijfel er zelf heel erg over. Er staat ook een bed op zolder en ik vraag me af waarom een van hen niet daar blijft slapen of in ieder geval op een matras. Ik heb tegen hem gezegd dat ik het oké vond, maar ik denk dat ik dat uit haast zei om hem niet te kwetsen. Zou ik dit gewoon moeten toelaten?

Mijn vriend had me dat niet eens moeten vragen xd Zoals je zelf al zegt, er is een ander bed beschikbaar, dan gaat ze daar toch lekker in slapen? Waarom per se bij hem in bed?

Ligt eraan hoe erg je je vriend vertrouwd denk ik? Ik slaap ook met m’n ex in 1 bed - Hij is nog steeds mijn beste vriend, alleen is de liefde/aantrekking weg. Gelukkig vind de man/jongen (28) waar ik op dit moment mee date dat geen probleem - Hij weet dat ik niks meer doe met hem.

Het is uiteindelijk de keus aan jou, waar jij je fijn bij voelt. Kunnen wij niet voor je bepalen.

Dit zou je niet moeten toelaten… Klinkt misschien raar want het is zijn beste vriend… En meestal zet iedereen vrienden boven hun love. Maar het is niet chill dat die meid bij hem in bed gaat. Ik zou dit bij hem aangeven als t niet goed voelt! X

Ik denk dat het normaal is dat je je hier niet echt comfortabel/goed bij voelt en denk dat je hem dat ook even duidelijk moet maken. Denk dat dat maar normaal is :flushed:

Voor geen goud dat ik mijn vriend met een andere meid in bed zou laten slapen.
Ik vind het heel apart en zou dan de hele avond beelden zien van hen knuffelend etc

Zeker als er gewoon een ander bed beschikbaar is, zou ik daar niet okay mee zijn. Anders zou ik er denk ik niet zo mee zitten, hij zegt het ten slotte gewoon tegen je en doet er niet stiekem over ofzo.

Niet accepteren er is een ander bed door zij slaapt daar maar lekker in als het aan mij zou liggen.

Nope, als er geen bed voor handen zou zijn zou ik ze nog eerder in een tent leggen dan bij mijn vriend. :’)

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/samen-met-zijn-vriendin-bed…-290076.0.html

lees dit topic eens door

Tsja dat was zo erg

Nee, nooit. Ook al was er geen ander bed beschikbaar, neemt ze maar lekker een luchtbed mee.

Nee niet toelaten.

Nee, dat niet gelukkig. Daar is hij ook heel open over. Ik vertrouw hém ook wel. Ik weet alleen niet of ik haar wel ook zo goed kan vertrouwen, tenslotte heb ik haar nog nooit ontmoet dus ik ken haar niet eens. Ik vind het alleen ene heel raar idee dat ze niet gewoon apart slapen. Nou ja, apart hoeft voor mij ook weer niet, maar ze kunnen ook gewoon een matras in de kamer leggen. Daar zou ik me ook wel goed bij voelen.

Ik ben zelf in dit geval eigenlijk de beste vriendin, ik ga binnenkort twee nachtjes logeren bij een van mn vrienden, die tegelijk het vriendje van mijn vriendin is. Ik weet 100% zeker dat er niks raars zal gebeuren, want daar moet ik absoluut niet aan denken en dat geldt voor hem ook wel.

Hij is ook heel erg het type dat niet zoveel bezig is met seks ed en ik weet dat ik hem kan vertrouwen. (Ik slaap btw niet bij hem in bed, gewoon een matras ernaast :stuck_out_tongue:) Ik denk dat het heel erg ligt aan de persoon of je dit moet toelaten. Als ze bijvoorbeeld al jaren vrienden zijn is de kans gewoon kleiner dat er iets gebeurd. Ik logeer heel vaak met goede vrienden van me en dan is het net alsof je gewoon met een van je beste vriendinnen logeert… (behalve dat je ofc over andere dingen lacht enz)

Ik zou even goed kijken naar hoe groot de kans is dat er iets gebeurd, en vooral je twijfel uitspreken naar je vriend toe! Succes!!

Dit is het enorme verschil waar het om gaat

Hahahaha, dit meen je niet hè? O mijn God, ik zou mijn vriend echt afmaken als hij dit zou voorstellen. :’)

Ik zou dan gewoon vragen of hij niet een matras ernaast wil leggen, dat vind ik een erg redelijk voorstel. Ik zou het eerlijk gezegd ook fijner vinden om niet bij een jongen die niet mijn vriend is in bed te hoeven slapen… :stuck_out_tongue:

ik voel me nu echt raar omdat ik het probleem niet zo zie?
hoe ongezellig is het om in een andere kamer te gaan slapen als ze gewoon vrienden zijn? Matras er naast zou ook ok zijn, maar waarom zoveel moeite doen?

Nee, ik zie hier het probleem echt niet.