beste vriendin iets met mijn crush.

een jaar geleden vond ik een jongen super leuk,
hij mij niet, maar deed wel heel klef enzo,
toen kreeg mijn beste vriendin iets met hem, ben er echt kapot van geweest.

nu vind ik een andere jongen heel leuk, we hebben al gezoent maar hij heeft gezegt van beter zijn we vrienden want het is net uit met zijn ex en hij wil liever niet direct weer een relatie.

ik had hem dus laatst voorgesteld aan een van mij andere beste vriendinnen,
zij vind hem nu ook opeens leuk en ze doen heel klef (hoe hij ook tegen mij praate toen hij mij leuk vond) en vanavond gaan ze voor het eerst alleen afspreken (met z’n 2en)

ik ben zo bang dat als het iets tussen hun word ik ze allebei kwijt raak, en dat wil ik niet, en ik wil ook niet weer zoveel pijn, ik gun ze natuurlijk allebei het beste, maar ik wil gewoon niet zoveel verdriet, opnieuw…
ik weet echt niet meer wat ik moet doen );
xxx

Ik zou ook bang zijn.
Vind het raar dat hij dan ook op date gaat met één van jouw vriendinnen, hypocriet zelfs.
Nu zit ie niet aan jou vast, dus met anderen daten is okee, alleen niet met de beste vriendin van je andere date.
Hou het in de gaten en confronteer hem ermee en je beste vriendin waarom ze in godesnaam met hem op date gaat.

Praat erover met je vriendin, als ze echt een goede vriendin is zal ze niet zomaar wat met hem beginnen.
Ik zou hem ook even vragen wat hij precies aan het doen is, want hij wil met jou geen relatie maar heeft wel wat afgesproken met haar? Als hij jullie allebei aan het lijntje houdt, is het misschien beter hem te vergeten, dan kun je wel beter krijgen.

Als zij weet dat je hem (zo) leuk vindt, is het een lullige actie.

Klinkt alsof het geen echte vriendin is.

.

Maar als je vriendin wist dat jij hem leuk vond, dan hoort zij toch van hem af te blijven? Dat is gewoon een gouden regel, dit is van haar een klote actie hoor.

Helemaal mee eens!

wat een trieste vriendin. En wat weird dat die jongen een date heeft met die vriendin van jou.

Ik ben dat soort mensen liever kwijt dan rijk. Had ook ooit zo’n vriendin, daarmee heb ik gewoon het contact verbroken.

Wat een vriendin -__-

JOU VRIENDIN WAUW

Wat onzettend lullig!
Ik zou haar dumpen als ik jou was.

een echte vriendin blijft van JOU crushes af.

lol :’) ben echt heel slecht in nederlands sorry.

naar mijn idee is dat echt een kutvriendin.

Wat je een vriendin noemt …