Beste vriendin heeft een vriendje die ik niet moet

Hi!
Mijn beste vriendin heeft sinds kort een vriend maar ik moet hem echt niet.
Ik vind hem echt verschrikkelijk! En dat weet zij ook.
Dat komt ook omdat hij best wel erg is, eerst vond hij een andere vriendin leuk maar hij kon haar niet krijgen dus ging hij voor mijn beste vriendin (kwam erop neer). Wat moet ik nu doen??

xx

respecteer de keuze van je vriendin. Meer kan je niet doen, denk ik

Negeren en vooral niet lopen stoken

Accepteer het maar. Mijn beste vriendin heeft meer dan een jaar met een jongen gehad die ik ook niet mocht, en ze hebben elkaar ontmoet door mij(dat was nog wel het ergste). Toen ging het uit en nu heeft ze iets met een jongen die ik helemaal top vind.
Dus gewoon afwachten, alles gaat kapot. (:

Zij heeft er toch wat mee, en jij niet, dus waar heb je last van. Laat het gewoon zoals het is, ze komt er zelf wel achter. Is misschien niet leuk om te zien, maar van die fout kan ze leren oke.

Haha ik ken het, maar bij mij is het niet zo heeeeul erug.
Ik denk gewoon dat je tegen je vriendin moet zeggen dat je niet graag bij die vriend zit zeg maar, dus dat ze niet tegelijk met jullie moet afspreken of hem naar jou mee moet nemen o.i.d. En dat als ze bij jou is gewoon niet te lang over hem moet praten/smsen enzo. :]

Gewoon accepteren…
En vooral blij wezen voor je vriendin…

ja, dat vind ik dus het ergste: dat eindeloze gepraat over hem…

Proberen zo min mogelijk met hun samen te zijn en gewoon leuke dingen
alleen met je vriendin afspreken. En dan over alleen maar andere odnerwerpen praten xD

Maar je moet hem niet zwart gaan maken bij je vriendin…
Dat kost je alleen maar je vriendschap :wink:

gelukkig is het haar vriend, niet die van jou :tipping_hand_man:

gewoon negeren. als zij maar gelukkig met hem is

btw voor haar is het waarschijnlijk vervelender dan voor jou.
ik had dat ook met 2 vriendinnen.
alleen had die vriend van mijn vriendin veeeeeeeel ergere dingen gedaan dan overstappen.

zelfde probleem hier!
ze weet het van je, het enige wat je kan doen is accepteren en wachten tot het uit is. als het de verkeerde kant op gaat, heb je haar iig gewaarschuwd en moet je haar steunen.
meer kun j eniet doen!

Mn vriendinnen vonden mijn vriendje in het begin wat matig … Ze leerde hem wat beter kennen en vonden hem toch wel leuk en respecteerde mijn keuze… En ja … ik zou nagaan waarom joun vriendin hem zo leuk vind. Mischien dat je het dan begrijpt. En het is een vriendin dus respecteer het! Als hij maar goed voor der is dan is alles toch oke.

oja ik kende hem daarvoor al maar ik vond hem toen al blegh.

Hmm ja dat kan wel. Er zijn altijd wel mensen die je niet liggen. Je kunt er eigelijk niks tegen doen als gewoon accepteren of je vriendin dwingen om het uit te maken maar daar berijk je toch niks mee!

Plaats jezelf eens in haar positie. Dan had jij het ook niet leuk gevonden als ze zou gaan stoken/negatief praten/ etc.

Accepteren en verder negeren.

weet ik, maar zij heeft het ook bij mij gedaan. toen heb ik ook eindelijk ingezien dat het echt een mongool was (de jongen die ik leuk vond).

ik kan gewoon niet meer normaal met haar omgaan…

Best sneu voor je vriendin, laat het niet teveel merken want dat draait geheid op ruzie uit.