Beste vriendin gezoend met mijn crush..

Lieve allemaal,

Ik heb net gehoord van een hele goede vriendin van mij dat ze met mijn crush heeft gezoend.
Sinds de zomervakantie zit hij bij ons in de klas, en vond hem meteen wel leuk.
Maar heb aan niemand wat verteld. Nu had hij tot een paar weken geleden een vriendin, maar dat was uitgegaan.
Daarom had ik de laatste weken juist wat meer contact gezocht.
Nu hoor ik dus net dat een goede vriedin ook uit die zelfde klas met hem heeft gezoend…
En ik voel me echt kut… (ook vind ik jongens helemaal niet snel leuk)
Heeft iemand advies hoe ik hier mee om kan gaan?
Morgen zie ik ze beiden weer op school en die vriendin vind het ook nog best ongemakkelijk met hem. Maar vind hem geloof ik wel leuk.
Stel je voor dat ze een relatie krijgen??
En ik moet blij voor haar blijven??

LIefs

Het lastige is dat je het haar niet verteld hebt, daarom kan zij nu ook niet meer echt rekening met jou houden. Ik zou het even aankijken of je gewoon een kleine crush op hem hebt die wel weer overwaait of dat het meer is. In dat geval zou je je vriendin kunnen inlichten over wat je voor hem voelt en of ze daar aan kan denken. Maar als zij hem nu ook leuk vindt en ze hebben gezoend… dan zit er wellicht toch niets anders op dan te accepteren dat zij misschien iets krijgen.

Bedankt voor je advies, maar ik zie er nu al tegen op om ze morgen beiden op school te zien…

Je moet haar vertellen wat je voor hem voelt

Of het echt waar is? Nou die vriendin heeft het mij zelf verteld…

je moet haar vertellen wat jij voor hem voelt’
en dan kunnen jullie er samen over praten… want misschien in het ergste geval (voor jou) voelen ze allebei wat voor elkaar, dan zal jou vriendin dus moeten kiezen…

Als ze het wist zou ik zeggen ‘kill that bitch!’, maar dat is hier dus niet het geval.

Tja, weer een lesje geleerd. Voortaan aangeven van wie je vriendinnen af moeten blijven ^^

Enne, ja. Ze kunnen een relatie krijgen en ja, het is wel zo volwassen om haar dan niet als vriendin te dumpen. Eigen schuld, dikke bult. Vertel haar hoe je over hem voelt maar laat haar vrij in haar keuze om te doen wat ze wilt.

Hier ben ik het op zich wel mee eens, hoewel ik wel snap dat je je kut voelt :stuck_out_tongue:

Je kan je vriendin alsnog vertellen dat je hem echt leuk vond en dat je dit toch wel jammer vind, maar je kunt haar niet kwalijk nemen.

Overleg met haar. Misschien was het voor haar niets serieus… Als zij weet dat jij echt iets voor hem voelt zal ze het vast wel begrijpen!

Zoals iedereen al zegt, je moet met haar praten, dat is de enige manier, daarbij zeg je dat het een goede vriendin van je is dus zal ze het wel begrijpen. Als je ervoor kiest om niks te vertellen kun je er niks tegen doen en moet je inderdaad doen alsof je heel blij voor haar bent. Maar of je dit lang vol kan houden?

Ja dat is de vraag…

IK HERKEN JE PROBLEEM

ik vind dus iemand leuk maar heb nu het gevoel/idee dat mijn beste vriendin met hem flowd en ik wil dat echt niet ze weet dat ik die jongen leuk vind en ze zegt dat ze hem niks vind dus ik weet hoe je je voelt

Hebben ze al gezoend ofzo?
Ik wil het dus ook niet vertellen ook al is het een goede vriendin van me…

als je het haar niet hebt verteld dat jij hem leuk vind, kan je het haar ook niet kwalijk nemen dat zij met hem heeft gezoend.
zeker niet gaan stoken tussen hun of nu nog wat proberen met hem, want je weet nu dat je vriendin hem leuk vind, als je dat voor haar gaat verpesten ben je gewoon een bitch.

Ik neem het mijn vriendin ook niet kwalijk ik zit alleen met een kut gevoel en weet nu niet zo goed hoe het verder moet…

Praten praten praten. Vertel het haar, dat lucht vast op!

(ik ben een beetje moe en lees niet altijd alles goed)
Maar wist ze dat je hem zag zitten? Zo ja, dan begrijp ik dat het extra naar is.
Betekende het meer dan alleen maar zoenen?

Ik snap hoe ongemakkelijk het kan zijn, je moet je daarbij afvragen of die jongen je wederzijds wel ziet zitten; als hij nu verliefd op je zou zijn, dan was de kans dat hij iemand anders zou zoenen waarschijnlijk verkleind.

Ik zou als ik jou was het even laten rusten; kijk de situatie aan, ga goed voor jezelf na of die jongen echt wel iets voor je is en zoek vooral afleiding.