beste vriendin en ...

Okke dus ik heb best wel een probleem .

Ik ben dus verliefd op een jongen van mijn school ( hij ook op mij ,maar we hebben nog niks) .
Maar nu dus het probleem.

De jongen waar ik verliefd op ben ( ik zal hem even K noemen) heeft een soort van ruzie met mijn beste vriendin .
Hij heeft iets (erg) gezegd wat niet niet klopt over een vriend van mijn beste vriendin ( zal haar even L noemen) en nu is L dus kwaad op k .
L zit hem nu ook de hele tijd te zeggen dat hij een leugenaar, homo,… enzo is .
En ja … dan sta ik daar gewoon maar bij .
Nu durf ik dus niet tegen mijn L te zeggen dat ik verliefd ben op K ,want ik ben bang dat ze kwaad gaat zijn .

Morgen ga ik ook met hem naar de cinema en daar ben ik dus ook al helemaal zenuwachtig voor .

Wat denken jullie dat ik het beste kan doen ? zou ik het haar meteen zeggen of niet ?

ja, meteen zeggen. anders wordt ze ook nog boos op jou.

Moet L. daarom ook beslissen dat jij verlieft bent en hem wel leuk vindt?
Je kan hen ook rond de tafel laten zitten, uispreken, excuses maken en doorgaan met het leven.
En niet teveel van de ruzie aantrekken, jij staat er compleet los van denk ik zo.

be honest (wees eerlijk)

Lol, dit is al de tweede keer dat ik deze reactie van jou zie. :’) Maar als je dan iets in het Engels zeg, zet de vertaling er dan niet achter. :’) Dan kan je het beter meteen in het Nederlands zeggen.

Dankje voor het advies =)

ik heb het haar gezegd en ze lachtte er alleen maar wat van , ik denk dat ze niet weet wat ze moet zeggen :stuck_out_tongue:

oh en ik had nog een vraagje .
Ik loop nu vaak voorbij hem in de gang (en praat soms met hem ) ,maar als ik dus voorbij loop met mijn vriendinnen ,zeggen ze altijd dat hij zo naar mij te kijken zit :slightly_smiling_face:
Maar dat is het dan ook.

Zou ik zelf iets moeten doen of gewoon nog wat wachten ?