Beste vriendin en mijn ex.

Heey,
ik heb een probleem en ik zit er echt heel erg mee.
Mijn beste vriendin, M, is blijkbaar verliefd op mijn ex, A.
Ik vind dit zo frustrerend… Hij is namelijk ook verliefd op haar.
Dit, terwijl hij mij heeft uitgescholden en allemaal dingen over mij heeft gezegd, waar zij bij was!
Ik snap echt niet waarom en ik kan dit feit echt moeilijk accepteren. Hij was mijn eerste vriendje, met hem heb ik voor het eerst een paar dingen gedaan en ik wil echt niet dat zij dit ook met hem gaat doen enzo.
Ben ik nou egoïstisch? Of herkennen jullie dit wel?

Ik wil het beste voor mijn vriendin en ik weet dat hij haar dit niet kan geven, want ik heb ook dingen over hem gehoord met zijn vorige vriendin, bijvoorbeeld dat hij het opeens ging uitmaken toen die dronken/stoned was en ging uitschelden enzo. Dit verdient ze niet…

Wat moet ik doen?
Help me.
Liefs

Het is een ongeschreven regel dat je BF niet een optie is voor je ex… dat zou zij ook moeten weten…

Wow offtopic; ik ben ook M en mijn vriend is A en hij heeft me ook gedumpt toen die dronken was en van die dingen haha…

maar ontopic; ja ik zou haar vragen of het echt serieus is of gwn een… njah korte crush… als het echt serieus is, moet je voor haar toch een goede vriendin zijn… maar als het dat niet is dan moet zij voor jou een goede vriendin zijn…

hoop dat je het snapt (pas wakker xD)

^Ik vind dat dus gewoon echt bullshit. Als je vriendin het okay vind dat je met hem gaat vind ik het best kunnen. Maarja, ik zou er even over praten.

Nee dat vind ik niet, je wilt toch ook dat je vriendin gelukkig is? ik ken een meisje en haar ex is met haar bf gegaan, die zijn nu al 5 jaar gelukkig samen dus ik bekijk het misschien vanuit dat standpunt…

Haar ‘beste’ vriendin zou dan toch ook het beste voor TS moeten willen? Of geldt dat alleen andersom :’)
't zou tussen mij en mijn beste vriendin niet eens een optie zijn om met een ex te nemen waar de ander nog gevoel voor heeft of het gewoon niet wil.
Ze zet zich er maar overheen, daar ben je beste vriendinnen voor.

^haha ik had het tegen natascha, over de ongeschreven regel haha :stuck_out_tongue:

^ Ja, maar je weet niet van tevoren of een relatie 2 maanden of 3 jaar gaat duren.

Ik zou als ik jou was gewoon even met je vriendin praten en uitleggen dat je het gewoon niet echt tof zou vinden als ze wat met hem zou doen… Als het een goede vriendin is begrijpt ze dat wel, dat je dat niet leuk vindt. Het is inderdaad gewoon een ongeschreven regel dat vriendinnen niet gaan daten met je ex.

Een relatie beginnen met de ex van je beste vriendin is een big NO. Het maakt niet uit of zij nog gevoelens voor hem heeft of niet.

Ik zou absoluut geen relatie willen met iemand die m’n beste vriendin zo gekwetst heeft. Misschien moet je haar eens wijzen op die vriendinnencode?

Dat is pijnlijk. Maar die ‘girlcode’ van dat je met de ex van je vriendin niet mag gaan vind ik best wel raar. Je kan je gevoelens niet dwingen en als zij gevoelens voor hem heeft… Daar kan ze niks aan doen. En of ze wat met die gevoelens doet? Dat ligt volledig aan haar persoonlijkheid en niet aan die ‘girlcode’.

^ Agree. Ik kan het begrijpen dat je niet wilt dat je BF met je ex gaat, ik bedoel ik zou het ook niet tof vinden ( maar mijn ex is dan ook echt een asshole en mijn BF heeft een hekel aan die vent, en ik nu ook trouwens )

Maar andere kant, ik zou het beste willen voor mijn BF en als zij denkt dat mijn ex het beste zou zijn voor haar, dan zal ik haar niet proberen tegen te houden. Ik heb geen gevoelens meer voor mijn ex, dus dat scheelt, het zou lastig zijn omdat ik hem haat nu :stuck_out_tongue: Maar ik wil voor haar t beste en ook al is hij dat misschien niet, dan is dat voor haar om er achter te komen, niet voor mij om dat te stoppen.

O-M-G. Dit gaat dus over mijn broer rofl.
Nooit gedacht dat er op internet topic van iemand zouden bestaan die over mijn broer gaan :’)

WHAHA :’)

Whaha ^ *klikt “Vind ik leuk”

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201105170835-1_koppel-noemt-dochtertje-naar-facebookknop-vind-ik-leuk.jpg

haha oeps!

RRRUH.

Ze heeft toch beloofd om niks met 'm aan te gaan? Zou beetje dom zijn als ze die zou breken o: En ze zijn beide het hele weekend bij me geweest en er is niks gebeurt, dat kan ik je verzekeren. Het was gewoon gezellig als goede vrienden (haarverf vinden en losgaan… damn) o___o