Beste vriendin en ik vinden dezelfde jongen leuk

Ik heb even jullie hulp nodig.
Mijn allerbeste vriendin (N) vind een jongen leuk.
En die jongen vind ik opzich ook wel leuk.
Maar dat weet ze niet omdat we vorig jaar ruzie hebben gekregen over een jongen.
Nou begon hij mij laatst allemaal te smsen, en ik heb gewoon teruggesmst. En naar mij sluit hij af met xx en naar N sluit hij af met love you. Dus het betekend niet zo veel tussen ons, maar wel tussen N en hem.
Maar ik wil niet dat mijn vriendin en ik weer ruzie krijgen over een jongen, dus moet ik open kaart spelen met N en haar gewoon die smsjes laten lezen? Of iets anders?

Huh? Waarom zou je dat doen? Ik bedoel: afsluiten met xx is toch helemaal niet iets wat hij niet zou mogen doen? Dat doet hij wellicht bij al de meisjes waar hij smsen naar stuurt… en misschien zelfs ook gewoon omdat jij zo afsluit

Agree, ik stuur ook gewoon xx naar jongens, en ik heb een vriend. Dat is iets normaals, i guess.

xx vind ik ook normaal idd. Maar ik zou het niet zo leuk vinden als ik jou vriendin was dat jij ook de hele tijd met hem zou smsen… En aangezien hij naar haar loveyou stuurt, zou ik die jongen gewoon aan haar gunnen, en hem dus niet meer smsen maar je aandacht op andere jongens richten :slightly_smiling_face:

Ik heb je titel even wat duidelijker gemaakt.

Jij en je vriendin kunnen beter met elkaar afsprken dat geen van jullie 2 iets met hem begint,
vergeet hem allebei,
en er is geen probleem.

Ik heb het haar toch gezegd omdat ik gewoon echt geen ruzie wilde en ze er anders wellicht op een andere manier achter zou komen.
Ze was niet zo heel blij, maar ze accepteerde het wel, en was ook niet echt boos ofzo. We gaan wel even duidelijke afspraken maken over wat wel kan en wat niet, en dan maar kijken waar hij het duidelijkst op af gaat zeg maar.
Toch bedankt!

Ik vind dat degene die hijzelf het leukst vind hem verdiend.

En als hij jullie allebei leuk vind (wat onwaarschijnlijk is, maar je weet maar nooit) de eerste die hem leuk vond.

ik vind het sowieso al niet kunnen. 2 beste vriendinnen die op één dezelfde jongen verliefd raken. vergeet allebei die jongen. je krijgt alleen maar ruzie van joh. :wink:

inderdaad.

ik heb zoveel geluk dat ál mijn beste vriendinnen op totaal andere types jongen vallen dan ik.

Spreek af dat jullie niet weer een jongen tussen jullie vriendschap laat komen (I know, makkelijker gezegd dan gedaan :stuck_out_tongue:), maar laat die jongen gewoon zelf beslissen wie hij leuker vindt. Misschien vindt hij jullie allebei wel niet leuk. En als hij wel een van jullie leuk vindt, moet de ander het maar accepteren.
ok, het komt misschien een beetje hard over, maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

xx is normaal & zoek een andere jongen, beide!