Beste vriendin en ik op dezelfde jongen :S

Hoi! =)

Vandaag zijn ik en mijn beste vriendin erachtergekomen dat we allebei op dezelfde jongen zijn. De jongen in kwestie is namelijk haar ex van al 8 maanden geleden ofzo en ze kunnen nog altijd goed overweg en zijn zelfs goede vriendin. Ik ben namellijk ook een goede vriendin van die jongen.
Die jongen, laten we hem C noemen, heeft al bekend dat hij op mijn beste vriendin is en hij zei ook dat hij op nog iemand anders was en die wou hij niet zeggen, maar hoogstwaarschijnlijk ben ik het, dat denken anderen toch. En een meisje die zei tegen hem van ’ Ik denk dat Kim op jou is’ en toen kreeg hij een grote smile op zijn gezicht enzo. En ja, dit is dus een probleem. Wat moet ik nu doen? Ik zou mijn beste vriendin het het best gunnen, omdat ik altijd al vond dat zij het beste en mooiste koppel zouden zijn en ik denk ook dat die liefde sterker is dan de mijne.

Je laat je vriendin toch niet stikken voor een jongen en zelf zou ik nooit iets willen met de ex van mijn vriendin maar goed dat is hoe ik er over denk. Ik zou hem laten gaan =)!

Samen afspreken dat jullie er beiden niet voor gaan. Een hele serieuze liefde lijkt het me toch niet?