hai meiden,
Oke… hier komt mijn probleem: Ik ben al 10 jaar bevriend met mijn beste vriendin J. maar ik heb het idee dat we steeds meer uit elkaar groeien. Vroeger waren we allebei heel sportief maar sins groep 7 van de basischool begon ze zich anders te gedragen; ze ging make-up dragen, liet gaatjes zetten, vond sporten niet ‘cool’ en kreeg een vriendje. Ik was hier nog helemaal niet mee bezig, ook begon ze krullen te maken en zei dat het van zichzelf was ook al had ze altijd stijl haar. Ze deed niet meer mee aan spelletjes op het schoolplein en had alleen nog maar oog voor haar vriendje. Toen we naar de middelbare school gingen dacht ik dat het wel zou overgaan, maar dat ging niet het werd juist erger; ze droeg topjes waar je zo in haar decolleté kon kijken, ze werd brutaler tegen leraren en maakte nog meer krullen terwijl ze daar over loog.
Ik heb altijd tegen haar op moeten kijken terwijl ze mij het gevoel gaf dat ik nooit iets beters kon dan haar. Maar nog het ergste als er iets met haar is vertelt ze dat niet meer aan mij alleen aan een andere vriendin R. (een meisje waar ik het niet zo goed mee kan vinden) en dan moet ik het vervolgens aanhoren van iemand anders…
HELP! Wat moet ik doen?