Beste vriendin een jaar naar buitenland:(

Hoi meiden.
Mijn beste vriendin gaat voor een jaar naar het buitenland:(,
omdat haar man daar studeerd.
Na dit jaar komen ze als het goed is (hope so) samen terug naar nederland.
Ze geeft binnekort een afscheidsfeestje voor haar vriendinnen.
Ik wil graag wat leuke dingetjes voor haar kopen,
die laten zien hoeveel de vriendschap voor me betekend en die gewoon leuk voor haar zijn:)
Ik heb wel wat ideetjes,
en ik ken mn vriendin natuurlijk het beste,
maar hebben jullie misschien ook wat ideetjes voor mij??
dankjulliewel alvast:)
Kus

Man?
Hoe oud is ze dan?
Haha,dat rijmt.

ze is 18…i know i know

18 en getrouwd? :stuck_out_tongue: da’s een echte amerikaan!

iets voor elke maand kopen met een video filmpje erbij ?
dus van te voren al kopen en maken?
en nog afscheidskadootjes?

ik heb een GEWELDIG idee =D nee, serieus, iets waar ze heel blij mee zal zijn :grinning:
een of ander broodbakapparaat!! waarmee ze dus zelf brood kan bakken
want als iets vies is, dan is dat het brood in amerika :stuck_out_tongue:

en anders kun je een aandenken aan jou geven, leuke foto’s, zo’n digitale fotolijst met foto’s of zo

Ik weet hoe het is, mijn beste vriendin gaat ook voor een jaar weg :[
Maar misschien een fotoboek met alle leuke dingen die jullie hebben gedaan?

nou piraat piet:P ze gaat niet naar amerika:P haha
maar iets met fotos is wel leuk ja.
montparnasse:( echt kut he!
ja ik denk dat ik ook een fotoboek met tekst erbij ga doen:)
leuk idee!!

nog meer ideetjes misschien:)?
miss iets gezamelijks dat we allebij hebben?

haha ja sorry :stuck_out_tongue: ik las buitenland en ik dacht meteen aan amerika :stuck_out_tongue_winking_eye: beetje dom…
maar parijs is niet zo ver weg? :open_mouth: daar kun je altijd zo op bezoek :stuck_out_tongue: (moet je bij ryan air kijken, die hebben soms van die acties dat je een retourtje hebt voor onder de 10 euro)

Ze zegt ook niet dat ze naar Parijs gaat?! Of ben ik nu gewoon stekeblind?

whahhahahaa piraat piet jij laat mij zo hard lachen nu XD XD

haha xD

TS zei montparnasse, piraatpiet dacht dat dat over parijs ging (dat zit daar)
maar eigenlijk reageerde de TS op de nickname, montparnasse.

Ik vind het dus logisch dat ze dacht dat het over parijs ging.

brood in amerika is wel lekker :open_mouth:
sorry voor de offtopic(A)

Mijn beste vriendin komt over twee weken eindelijk terug na ook een jaar in het buitenland te zitten WOEHOEW!!!

Met de beste vriendinnen hebben we haar toen een foto achtig album gegeven dat vol zat met allemaal herinneringen. Iedereen had een mooie tekst geschreven, liedjesteksten, foto’s,… En daar was ze wel echt blij mee.

En btw; een jaar gaat best snel voorbij hoor… Ik dacht dat ik haar enorm zou missen (dat heb ik natuurlijk wel gedaan ook) maar uiteindelijk viel het allemaal best mee. Tip: MAAK SKYPE AAN :wink:

Ik heb gister afscheidsfeest gehad van vriendin die ook jaar weggaat…

Wij hebben met de groep een filmpje gemaakt met alle gekke dingen die ze altijd deed, super luek ! En foto’s erbij van vroeger tot nu enzo.

Ze vond het geweldig… miss een idee?
Ik maak zelf nog een fotoboek…

Hmm misschien dat vriendschappenboekje, staat een artikel van op Girlscene.
Het grote vriendschapsboek voor volwassenen - of iets in die trant -.
Klinkt heel kinderachtig, maar op bol.com kun je het bekijken en het ziet er echt heel leuk uit!
Maar dat is wel iets wat je dna niet echt individueel kunt geven, maar meer met een grote groep vriendinnen.

up

een fotoalbum, vriendinnenboekje, dvdtje met een videoboodschap/slideshow met een liedje erop die iets voor jullie betekent
zolang je het zelfgemaakt en persoonlijjk is vind ze het allemaal geweldig denk ik!
een vriendin van mij gaat ook een jaar weg maar die heeft zich de afgelopen maanden enorm lopen afsluiten van iedereen en doet alleen nog maar bot omdat ‘iedereen toch maar uit elkaar gaat en ze toch niemand spreekt daar’ nou van mij hoeft ze geen persoonlijk afscheidscadeau te verwachten -.-

Fotoboek met allemaal foto’s van sinds jullie vriendinnen zijn. Video boodschap verstoppen in haar koffer is ook wel leuk. :’)