Beste vriendin doet heel raar

Hi!
Misschien hebben jullie mijn andere topic gezien; ‘Beste vriendin heeft een vriendje die ik niet moet.’

Ik heb sorry gezegd en alles, zeg geen gemene dingen over hem en doe mijn best voor haar. Wat ik terug krijg is gezeik en onverschillige shit. Zij belt mij nooit meer, smst me nooit meer en komt niet meer langs… Terwijl ik dat wel gewoon doe maar dan doet ze super afwezig en alles… Ik vind het gewoon niet meer leuk dat alles van 1 kant moet komen, mijne dus. We zien elkaar al minder door dat vriendje maar nog!

xx

Nee, net zoals liefde, hoort vriendschap ook niet van 1 kant te komen.
Misschien groeien jullie uit elkaar, ook door haar relatie?

Idk, we hebben hetzelfde vriendinnengroepje enzo dus ik weet niet…

Ik denk door het vriendje, ik heb bij mezelf gemerkt (pas toen het uit was) dat ik mijn vriendinnen compleet liet vallen voor een jongen. Misschien heeft zij het ook niet door. Of je vraagt gewoon aan d’r wat er aan de hand is, je wil je beste vriendin niet kwijt natuurlijk.

precies, vriendschap moet niet van een kant komen
ik zou gewoon door gaan met je leven, misschien heeft je vriendin wat tijd nodig om alles op een rijtje te zetten [als dt nodig is :stuck_out_tongue:]

Hey,
ik begrijp je wel…
Ik en mijn beste vriendin hebben ookwel eens zovan die dipjes,
meestal komt dit omdat er iets is dat ons ergert bij elkaar,
maar we het niet meteen zeggen, of er geen tijd/zin voor hebben ofzo.

Maar ik lees dat het komt door je vriendje die ze niet moet?
Misschien heeft het helemaal niets met het vriendje te maken, maar met het feit dat je minder tijd voor haar hebt, of ze zich helemaal onzeker voelt omdat ze denkt dat jíj altijd de leuke vriendjes hebt en zij niet?
ik zou het niet weten, maar praat er met haar over.