Beste vriendin alleen maar met der lover.

sorry maar dit zul je altijd zien, ik zei ook altijd vrienden gaan voor het vriendje, maar helaas betrap ik me er zelf soms ook op dat ik dat niet altijd doe. tuurlijk niet, je bent verliefd en wil graag bij je vriendje zijn… ik snap dat het vervelend is, spreek haar erop aan, maar begrijp het ook van haar kant!

Inderdaad.

Zeg gewoon tegen haar dat je het niet zo leuk vind dat ze geen aandacht meer aan jou besteed, maar alleen aan haar vriend.

praat desnoods met hem. Dan kan hij misschien aan haar voorstellen of ze iets met jou wil doen. (snap je dat nog xD?)

Vaak is het dat als je net verliefd bent (en al helemaal als het 1 van je eerste verliefdheden is) dat de hele wereld om die persoon gaat draaien en dat je dan je vrienden wat minder interessant vind. Echter wat je dan wel moet beseffen is dat als je zo door gaat je weinig vrienden nog over houd.

Ik zou haar gewoon zeggen dat je graag weer eens met haar af wil spreken omdat je haar veels te weinig ziet. Dan houd je het eerst luchtig. Mocht ze het dan nog niet begrijpen dan zou ik zeggen dat je haar als vriendin verliest omdat je haar nooit ziet.

Idd dit gebeurt heel vaak, straks staat ze alleen als het uitgaat.

Ik zou haar opbellen en zeggen wat je ervan denkt. Ik zou zeggen: Als je zo doordat weet ik niet meer of we vrienden kunnen blijven.
Als het uitgaat met haar vriendje zal ze toch weer naar jou toekomen, maar dan staat ze er waarschijnlijk alleen voor.

Het is haar eigen schuld, je moet ook aan andere mensen denken.

Ik merk ook dat ik heel veel bij m’n vriend ben en de neiging heb bijna alleen nog maar met hem af te spreken. Ik doe het niet, maar ik merk gewoon dat ik wel vaker zeg ‘nee sorry ik ga al naar …’. Dus ik snap haar wel een beetje. Praat er over met haar en zeg gewoon dat je het vervelend vindt.

ik herken het meteen. Mijn vriendin had in het begin van haar relatie ook alleen maar tijd voor haar vriend. Maar toen hij na 3 maanden vreemd ging besefte ze dat ze toch ook tijd aan haar vriendinne moest geven. Maar nu is het net zo erg als voorheen, gister was ze de hele dag bij hem, morgen ook de hele dag. En vandaag zouden wij afspreke. Maar nu smst ze dat haar vriend komt. Ze smste ook dat ze dinsdag wel heel ff tijd had. Als het straks uit gaat moet ze alleen niet gaan verwachte dat ik dan veel tijd voor haar heb want dan heb ik ook genoeg vriendinnen die wel graag met mij afspreken en tijd voor me maken. voor mijn vriendin voelt het volgensmij meer als een verplichting om af te spreken, want ze is liever bij haar vriend en dat laat ze duidelijk merken.

wat lul jij? ga lekker een eind fietsen.

ok sorry even ot: je moet haar wat tijd geven, en eerlijk tegen haaar zeggen dat je dr mist en gezellig met r wilt afspreken, ik denk dat dat de beste oplossing is

Mensen die hun vrienden in de steek laten voor hun vriend zijn dom.