Beste vriendin, aandachttrekker?

Dit was wat ik dacht toen ik je verhaal las.

Ik denk overigens dat dit een fase is.
Als ik dit lees denk ik dat ze onwijs onzeker is over zichzelf. Ze wil telkens bevestiging van jullie en laten zien van:kijk mij nou…

hmm ik zou echt met haar praten en precies wat jullie dwarszit aan haar vertellen, dus precies dat verhaaltje!

mijn beste vriendin heeft ook veel te veel aandacht nodig, en dan vooral van mijn vrienden, iedereen zegt dat ze jaloers is op mij omdat ik aandacht krijg zonder er iets voor te hoeven doen? maar dat is totaal mijn bedoeling niet! ik erger me er echt aan dat ze constant met mijn vriendinnen omgaat inplaats van haar eigelijk vriendinnen … iemand tips? :grin:

Up!

Up en blijf up! Jana96 heeft ook hulp nodig haha :grinning:

Als ze weer eens begint over seks/pil/haar vriend/etc. gewoon zeggen; ‘Chick. Hoef ik niet te weten. Heb je niet iets ánders leuks mee gemaakt?’

En als je dat gewoon altijd zegt, dan begrijpt zij het ook wel. Ze doet het nog maar net, waarschijnlijk. Dus is het allemaal nog spannend.

Je moet het maar zo zien. Veel meisjes gaan heel veel over een bepaalde jongen praten als ze daar verliefd op zijn. Dat is namelijk óók spannend. Maar na een tijdje houden ze daar ook wel mee op.

Upppppppp