Beste vrienden...

Hoi allemaal,

De meeste meisjes hebben een beste vriendin, dat is nou eenmaal zo. Ik heb een aantal goede vriendinnen, maar niet een ‘beste vriendin’. Ik heb namelijk een beste vriend.

We zijn van dezelfde leeftijd en weten heel veel van elkaar. We kunnen altijd lachen samen, maar ook in moeilijke tijden staan we altijd voor elkaar klaar, dat is heel fijn. We weten van elkaar dat we heel veel van elkaar houden. Echt verliefd zijn we niet, we houden gewoon heel veel van elkaar, net zoals twee beste vriendinnen zeg maar.

We willen sowieso geen relatie krijgen. Stel dat het uitgaat, dan zal onze vriendschap ook gelijk verwoest zijn, lijkt me. Maar zouden we wel met elkaar kunnen zoenen, omdat we veel van elkaar houden? Dat lijkt me namelijk best fijn… Maar verder niets, geen relatie ofzo dus.

Tongzoenen wil ik niet, daar houd ik niet zo van. Ik wil zoenen zoals ze in films doen, het klinkt heel raar maar een soort ‘happen’ ofzo? Hoe moet dat?

Alvast bedankt! En aan vervelende opmerkingen heb ik niets :wink:

Weetje, ik denk dat het een ongemakkelijke situaties wordt. Maar ik persoonlijk zou dat niet doen,(dat kussen) Want het is toch wel raar als je iemand zoent, die niet je vriendje is.

Nouuuu, stel het eens voor aan hem? Persoonlijk denk ik dat dat jullie vriendschap geen goed doet.

Bedankt voor jullie reacties!

No thanks!

En weet je ook hoe hij daar over denkt? Want met je beste vriendin zoen je ook niet, dus dat zou denk ik toch een beetje awkward worden… Misschien gaat hij dan wel wat voor jou voelen, en dan is de vriendschap alsnog verpest!

Zou dat niet heel ongemakkelijk worden? En hoe denkt hij erover? Misschien krijgt/heeft hij dan wel gevoelens voor jou

Hm, wat is precies het verschil tussen “we zijn beste vrienden en houden van elkaar en zoenen met elkaar” en een relatie, als ik het vragen mag?

En ach, als jullie het allebei willen, vooral doen, maar bedenk wel dat de kans erg groot is dat het niet allemaal zo simpel is en er gevoelens kunnen ontwikkelen waar de ander misschien niet op zit te wachten.

Beste vriendinnen zoenen toch ook niet?

Ja, nee, normaal zoenen zou je vriendschap zeker ook niet veranderen. Even logisch nadenken :’). Je wil er gewoon geen label op doen, lijkt mij.

Zou ik nooit doen, zo kun je juist gevoelens voor hem gaan krijgen en dan kan ook je vriendschap zomaar voorbij zijn.

Wat denk je zelf? Natuurlijk maakt dat het awkward, en hoogstwaarschijnlijk krijgt 1 van de 2 dan ook nog meer gevoelens en dan is het einde al helemaal zoek.