Beste vrienden verdwenen

-

Het is gewoon een beetje onnodige onzekerheid die bij je leeftijd hoort (tenminste ik neem aan dat je niet boven de 20 bent ofzo), met de nadruk op onnodig
Ik ben zelf ook rond jouw lengte en ga vaak genoeg om met wat mensen die een stukje kleiner zijn, maar je steekt heus niet boven ‘iedereen’ uit. Er zijn waar je uit gaat waarschijnlijk genoeg meiden en jongens die ongeveer dezelfde lengte of langer zijn en dat valt in een massa echt niet op ookal sta je toevallig bij een paar meisjes die wel wat kleiner zijn.
Overigens hoor ik zelf juist van jongens dat ze 't wel prettig vinden dat ik wat langer ben, hoeven ze eens een keertje niet zo ver te buigen met zoenen haha

Accepteer het, hoe moeilijk het ook, en kijk ook naar je pluspunten. Ik zou trouwens wel gaan, het kan altijd nog gezellig worden, maar als jij dat echt niet wilt hoeft het toch niet, niemand dwingt je.

Ik had het altijd juist andersom, ik was de enige van 1.65m en al mijn vriendinnen waren > 1.80m. Dus ik heb niet echt tips voor je, behalve niet onzeker te zijn, want jij bent waarschijnlijk de enige die het echt opvalt!
Tuurlijk zien mensen wel dat jij wat groter bent, maar jij bent de enige die daar een negatief oordeel aan vast koppelt.

Ik wil je één ding vragen: blijf ASJEBLIEFT rechtop lopen. Ik ken zoveel lange mensen die nu een enorme bochel hebben omdat ze zich vroeger zo schaamden voor hun lengte. Zo ontzettend zonde! Wees trots, schouders naar achteren en gaan! :slightly_smiling_face:

Wist je dat de fotomodellen ook altijd groter zijn dan gemiddeld?

Ik ben ook 1,82 en zit juist nergens mee! :flushed:

Had op de middelbare school zelfs een vriendje gehad die ongeveer 1,70 was. Dus ik stak letterlijk boven hem uit. Vaak waren wij tweeen het mikpunt van pesten. Zo werd ik de lange Lies genoemd en mijn vriendje de lange Jan. In werkelijkheid was de lange Jan ook korter dan de lange Lies. Google maar eens als je wilt weten hoe beiden er destijds hebben uitgezien. :wink:

Lieve schat! ik wou dat ik zo lang als jou was.
En dat jij zo lang bent maakt jou uniek!

+ dat wanneer je een vriend vind van de zelfde grootte is hij wss top sporter als basketballer ofzo!

Ga lekker heen, lekker dansen!
Je bent nu bang dat jongens je niet schattig vinden, maar als je thuis zit kunnen ze je ook nooit schattig gaan vinden!

Je hebt echt een prachtige modellen lengte!

Ik weet niet of dit je een beetje opvrolijkt maar ik heb ook meerdere vriendinnen van rond de 1.65 en ik weet wel dat zij 10x liever lang en zogezegd sexy zijn dan kort en schattig :’) Ik vind persoonlijk langere meiden ook erg mooi :slightly_smiling_face:

ieder nadeel kan ook z’n voordeel hebben