beste vrienden of lovers???

Heey ik heb echt hulp nodig. Ik heb een beste vriend. Ik vind hem leuk en het lijkt echt of hij mij ook leuk vind en we zeggen ook de hele tijd dat we van elkaar houden en knuffelen maar ik weet niet of hij het allemaal vriendschappelijk bedoeld. En ik durf hem niet te zeggen dat ik hem leuk vind. Want als hij mij niet leuk vind en alles vriendschappelijk bedoeld dan schaad dat onze vriendschap en dat wil ik niet… pleas help!!!

Praat er eens met hem over! Zo van: hey (naam), vind je eigenlijk iemand leuk? En als hij dan zegt; WAAROM VRAAG JE DAT? zeg je: we zijn toch beste vrienden? Dan kun je dat me toch gewoon vertellen?

Veel succes & geluk! :slightly_smiling_face:

Ik zeg ook altijd dat ik van mijn beste vrienden hou en knuffel ze áltijd, dit hoeft niks te betekenen.

Ik heb ook 2x een crush gehad op een goede vriend van me en ik dacht dat het wederzijds was, totdat hij opeens een vriendin had. Huh, wat?
Waar ik achter ben gekomen (en wat al mijn vrienden ook zeggen) is dat jongens geen hints gebruiken, die snappen ze ook niet en ze zeggen zelf gewoon waar het op slaat.

Het beste is om erover te praten, dan hoef je niet meteen te zeggen dat je hem leuk vindt, maar je kunt best om duidelijkheid vragen. Het is toch niet gek dat jij wilt weten hoe het zit?

Succes ermee!

Oei ik heb hetzelfde probleem gehad, vond ook mijn beste vriend leuk.
Ik ben er toen gewoon over begonnen en hij zou erover nadenken
En toen ik het uiteindelijk al weer bijna vergeten was, spraken we elkaar en zei hij dat het wederzijds was. Achteraf bleken we toch beter beste vrienden te zijn en zijn we weer als vrienden door gegaan, maar bedenk ook dat het de vriendschap stuk kan maken… Het belangrijkste is dus PRATEN!

Succes!

Heey guys bedank[font=Verdana]

Aaawhhhh lief!!! Veel plezier samen!!! :hugs: