Beste vriend.

Dit moet ik echt even kwijt.

Ik ben al 3 jaar beste vriend met W. Toen ik hem heb leren kennen in de 1e was ik meteen verliefd. Alleen W wou alleen vrienden blijven. Daardoor is onze vriendschap ook echt veel sterker geworden en zijn we dus beste vrienden. Ik had vorig jaar met een jongen T en ik kreeg de indruk dat W dat niet zo heel erg leuk vond. De relatie met T duurde ook maar 2 maand maar ben inmiddels wel over hem heen.

Oké, ik vond dus T niet meer leuk. Toen kwam W en vond ik hem eigenlijk steeds leuker worden. Ik dacht dat ik hem gewoon alleen leuk vond als vriend maar blijkbaar is dat niet zo. Ik vind hem echt leuk!

Een meisje B uit mijn klas vindt W leuk alleen weet ik niet of het wederzijds is. B is hartstikke aardig maar als ik haar bij W zie en ze praten met elkaar word ik echt heel jaloers. W blijft lief voor me en knuffelt me weleens. Maar ik weet dan niet of het dan als vrienden is bedoelt of dat er meer achter speelt.

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen…

vraag het hem gewoon jullie zij vrienden

Gewoon eens met hem over die B hebben.

als jullie beste vrienden zijn… dan kan je toch wel vragen wat hij van b vindt.

Dit heb ik ook gehad!
Ik was zo dom om hem niets te vragen, heb toen met een ander gezoend en dat heb ik hem toen verteld. 3 x raden, hij dacht dat ik zijn meisje ging worden. Misverstand…
Als ik jou was zou ik er eens over praten met hem, gewoon open en eerlijk zijn!