bonjour people,
excuses voor het lange verhaal,
ik ben een meisje van 15, ik heb een super goede vriend aan wie ik echt alles vertel, ik ken hem al heel lang maar pas sinds 2 jaar ofzo zijn we echt goede vrienden. ik weet ook heel veel van hem, en hij vertelt altijd alles direct aan mij als hij iets heeft meegemaakt.
ik heb ook 2x met hem gezoent, omdat we allebei vonden dat zoenen niet zoveel voorstelde en wel lekker was, dus waarom zouden we niet zoenen? maar na 2x had ik toch het gevoel dat er iets niet klopte, want ik voelde niets voor hem, dus dan voelde het toch een beetje weird. ik heb hem dat toen verteld en hij begreep mij heel goed, en als ik het liever niet had dan moest ik het niet doen.
hij is best een player, hij heeft nooit vaste relaties omdat hij bang is dat ie zich er niet aan kan houden. hij zoent gerust met 2 verschillende meisjes in 1 week. normaal kan ik zulke jongens niet uitstaan maar van hem kan ik het hebben, geen idee waarom.
we zeggen altijd dat we nooit wat met elkaar zouden kunnen hebben, gewoon omdat we elkaar te goed kennen, enzo. en dat zeggen we ook heel vaak tegen anderen, want er zijn altijd vrienden die zeggen dat wij super goed bij elkaar passen.
maar nu heb ik dus een probleem, ik denk dat ik hem leuk vind, ik denk echt super vaak aan hem. en eigenlijk is hij echt suuper leif. maar hij is echt een player en ik ben bang dat ik onze vriendschap er mee verpest als wij ooit wat zouden krijgen. maar aan de andere kant, hij is super lief, en altijd eerlijk tegen mij.
dus nu is mijn vraag, moet ik er wat mee beginnen of niet?
en hoe kan ik hem laten zien dat ik hem egenlijk wel zie zitten?