beste vriend

bonjour people,

excuses voor het lange verhaal,
ik ben een meisje van 15, ik heb een super goede vriend aan wie ik echt alles vertel, ik ken hem al heel lang maar pas sinds 2 jaar ofzo zijn we echt goede vrienden. ik weet ook heel veel van hem, en hij vertelt altijd alles direct aan mij als hij iets heeft meegemaakt.
ik heb ook 2x met hem gezoent, omdat we allebei vonden dat zoenen niet zoveel voorstelde en wel lekker was, dus waarom zouden we niet zoenen? maar na 2x had ik toch het gevoel dat er iets niet klopte, want ik voelde niets voor hem, dus dan voelde het toch een beetje weird. ik heb hem dat toen verteld en hij begreep mij heel goed, en als ik het liever niet had dan moest ik het niet doen.
hij is best een player, hij heeft nooit vaste relaties omdat hij bang is dat ie zich er niet aan kan houden. hij zoent gerust met 2 verschillende meisjes in 1 week. normaal kan ik zulke jongens niet uitstaan maar van hem kan ik het hebben, geen idee waarom.
we zeggen altijd dat we nooit wat met elkaar zouden kunnen hebben, gewoon omdat we elkaar te goed kennen, enzo. en dat zeggen we ook heel vaak tegen anderen, want er zijn altijd vrienden die zeggen dat wij super goed bij elkaar passen.
maar nu heb ik dus een probleem, ik denk dat ik hem leuk vind, ik denk echt super vaak aan hem. en eigenlijk is hij echt suuper leif. maar hij is echt een player en ik ben bang dat ik onze vriendschap er mee verpest als wij ooit wat zouden krijgen. maar aan de andere kant, hij is super lief, en altijd eerlijk tegen mij.
dus nu is mijn vraag, moet ik er wat mee beginnen of niet?
en hoe kan ik hem laten zien dat ik hem egenlijk wel zie zitten?

Je zegt zelf dat hij een player is en dat je je vriendschap niet op het spel wil zetten… Dus ik zou het niet doen, daarbij zeiden jullie normaal allebei dat jullie niets met elkaar zouden kunnen hebben, dus dat vind hij ook.

leuk plaatje ^^
------
Wat SNNOZZ zegt, als hij wel wat voor jou zou voelen had hij dat waarschijnlijk wel gezegt, of hij heeft je gewoon al geplayt.

ja dat is idd wel zo…

ohja nog even ter aanvulling, we smsen wel echt super veel. maar dat is meestal vriendschappelijk. we hadden het toen een x over geheimen, en toen zei hij dat er 1 groot geheim was dat ik niet wist, dus ik vroeg… ooh die mag ik wel weten toch? en toen zei hij: =mm nou eigenlijk niet, maar ik ben al jaaaren verliefd op jou. en ik ga jou de volgende x verkering vragen. dus ik : ooh maar dan mag je niet met andere meisjes flirten en ook niet meer vreemdgaan, dan mag het;p. dus hij: voor jou heb ik dat allemaal over. maar wss was dit gewooon onze sarcastische humor, maar in elke grap zit een kern van waarheid toch?(a)

Niet geschoten altijd mis! Ik zeg niet dat je het hem moet vertellen, maar zorg er wel voor dat je niet altijd het ‘wat als’ blijft houden. ‘Wat als ik het hem verteld had.’ Als je hem echt heel leuk vindt moet je er gewoon voor gaan.

Hij heeft je geen verkering gevraagd? Is dit trouwens lang geleden, anders zou je hem er nog een keer naar kunnen vragen of zo?

nee niet meer gezien sinds toen, dat zei hij toen hij op vakantie was. deze week gaan we wss weer een x chillen met zn tweetjes…(:

o spannend! laat je weten wat er is gebeurt?

jaa zal ik doen(:.maar ik verwacht er niets van hoor xd

upje

Ehh dat was volgens mij gewoon een grapje hoor. Dus ik zou er inderdaad niet teveel van verwachten.

Ik zou ook niet te veel verwachten. Maar wel zelf toegeven? Een vriend van mij had ook ooit verteld dat hij verliefd op me was en toen zijn we gewoon bevriend gebleven en veranderde er eigenlijk niks, dus het kan haha.

ja dat heb ik ook wel eens gehad met andere vriend, daar ben ik ook nogsteeds bevriend mee. maar nu ik zelf iemand leuk vind word het ander verhaal (A)

Haha ja altijd lastig om degene te zijn die het moet vertellen. Maar als je het zeker weet zou ik het toch doen; dat lucht sowieso op!

mm ja misschien heb je gelijk, eerst eens kijken wanneer we gaan afspreken

oke ehm, je verhaal lijkt gewoon eng veel op wat ik heb meegemaakt,(alleen heb niet met hem gezoend) maar hij had bijna wat met mn vriendin gehad vroeger dus ik wou gewoon niks met hem, ookal was hij wel heel leuk. maar ik was niet verliefd ofzo.

en hij heeft me nu dus verteld dat die verliefd op me is.
hoe het nu verder gaat weet ik niet maar hij is wel superleuk :grinning:
dus misschien komt het nogwel! ik had dit nooit verwacht