Beste vriend.

Hey, ik heb een probleem.
Ik heb zegmaar een hele goede vriend.
En de laatste tijd zoekt hij heel veel contact enzo, smst me wil met me afspreken, terwijl we een hele tijd geen contact hebben gehad.
Ik vind hem wel leuk, want hij is heel lief enzo, maar hij is wel een van mijn beste vrienden, dus wat moet ik doen?
xx.

[i]Je vriendschap niet laten verpesten door verliefd te worden…

Nouja, je houdt het niet tegen… Maar het zou niet tof zijn als het misloopt…[/i]

Ik denk dat hij gewoon opnieuw contact zoekt op een vriendschappelijke manier omdat jullie al lang geen contact meer hebben.

Ja dat vind ik nou ook, wat als het foutgaat?
dan is wel zowat die hele vriendschap verpest, alleen hijs is zó schattig.:’)

gewoon proberen, mijn beste vriendin heeft nu al een jaar met haar vroegere beste vriend en het gaat prima… doordat je elkaar al kent heb je een soort van band met elkaar opgebouwd (: succes <3

Ik heb 20 mei, een jaar met mijn Beste vriend nu vriendje :slightly_smiling_face:. Ik wilde het eigelijk eerst niet, want we waren ervoor al echt 3 jaar beste vrienden ofzo maar we hadden de afspraak gemaakt: ook al gaat de ander zo vreemd en doen we lullig tegen elkaar of iets in die richting, dan als het toch uitgaat worden we weer beste vrienden :’). Nu zit ik te bedenken… Als het uitgaat of dat ook echt zo is :’). Maar ik vond het wel raar zeg maar.

Bedankt allemaal<3
Ik ben zo blij, hij heeft me net gevraagd;D
zo stylish op zijn werk haha,;p

xx.

Dat is lastig want wat nou als het uit gaat,
dan ben je en je best vriend plus liefje kwijt. je kan beter gewoon als vrienden als er echt meer is kan je het altijd proberen.

same problem here :stuck_out_tongue: mar ik las ergens dat relaties die ontstaan uit vriendschap meestal heel goed gaan, dus congrats :wink:

Thank you all hunny’s :")

‘‘terwijl we een hele tijd geen contact hebben gehad.’’
‘‘maar hij is wel een van mijn beste vrienden’’
oke, hoe kan dit? :stuck_out_tongue:

Nee, zegmaar het was een vriend van mijn ex, en toen het uitging hadden we veel minder contact enzo, en toen later steeds meer haha. : 3

ik zou gewoon met hem afspreken want miss wil hij weer gwn zo’n goede vriendschap.
en als jullie toch wat krijgen :
meestal als je eerst vrienden bent en later verkering werkt dat heel goed :slightly_smiling_face: