beste vriend?

ik heb al 2 jaar een heel lief vriendje,
en ik heb al 7 jaren een hele lieve beste vriend. en nooit heb ik met hem gepraat over dat hij knap is ofzo, en hij ook nooit over mij. en hij weet dat ik een vriendje heb die ik niet kwijt wil.
maar sinds eergister doet hij opeens heel raar en zegt hij de hele tijd dat hij me al super lang leuk vind, en dat hij belangrijker moet zijn dan mn vriendje, en dat we best stiekem seks kunnen hebben. en dat hij elke avond tijdens het rukken over mij fantaseerd.
wat moet ik doen? hij is me beste vriend maar op deze manier wil ik niet met hem praten en wil ik ook niet naar hem toe.

iemand een oplossing?

Het klinkt niet echt oké als hij zegt dat je stiekem seks met hem kunt hebben. Dan lijkt het alsof het meer om de seks gaat dan om een relatie! Ik zou hem een tijdje negeren en je vriend hier over inlichten.

jouw vriend is stiekem een creep

Hahah wat een smeerlap!

Bah wat een viezerdje! Ik zou hem wat op afstand houden.

creep.

agree!

je hebt een vriend.
dat weet hij, wat moet hij dan van je? slechte beste vriend.

Ik ga niet meteen zeggen dat hij een creep is, maar wat hij doet is niet erg beleefd en best smerig :’)

uuuh, hij is nasty.
probeer hem duidelijk te maken dat jij liever bij je vriendje blijft.

niks mee doen,
hij is raar!

[fgcolor=#4C5E85]Ik weet niet of je vriend inlichten het beste is, want de vriendschap tussen jou en je beste vriend zal hij dan natuurlijk niet meer toelaten en ik neem aan dat je je beste vriend niet kwijt wil.
Ik zal er even goed met je beste vriend over praten, dat jij nooit zou vreemdgaan. Hem duidelijk laten weten hoe jij je er bij voelt en dat je anders op z´n minst wat afstand neemt.[/fgcolor]

wow wat een smeerlap idd! dat zeg je toch niet. dat houd je gewoon voor je dan.
maar ik zou bij je vriendje blijven (want je wil hem niet kwijt, en daar heb je ook al gewoon een tijd mee, en je bent toch niet ineens verliefd op hem ipv je vriendje omdat ie deze rare dingen zegt) en je bff heeeel duidelijk zeggen dat je géén interresse in hem hebt op die manier, dat je geen stiekeme seks wil omdat je trouw wil blijven aan je vriendje maar dat je gewoon nog wel vrienden wil blijven. idd, niet aan je vriendje vertellen, dan gaat ie jaloers worden als jij wat met die bff doet en dat geeft gezeur.

En als je vriendje er later achterkomt, wat dan? Dan ben je harder de sjaak. Je kunt het beter meteen eerlijk vertellen.

Wat een rare beste vriend zeg…

was het op msn?
Grote kans dat er dan iemand anders op zijn msn zat namelijk. zelfde geldt voor alles waarbij je hem niet écht gesproken/gezien hebt.

Ik krijg rillingen, en niet door de kou.

… Bah. :crazy_face:

Je moet hem niet te serieus nemen…