Beste vriend..

het zit dus zo,
R is was mijn beste vriend tot 2 maanden geleden,
ik had een vriend, en hij ging niet heel goed met me om,
bijna elke week wel ruzie, en dan wou ie me weer een dag niet zien of spreken, en ik werd daar helemaal gek van, R was de eerste die ik het toen verteld heb, en die kwam toen even langs om me te troosten, wat ik heel lief vond, omdat ie een dorp woont zo’n 8 km van waar ik woon, en de busverbinding een hel is Anyway, ik voelde me daarna echt beter, en ja, ik had nog steeds gevoelens voor m, net als een half jaar geleden… Op een gegeven moment gingen we zoenen, tja, badbad i know, maar ik was op dat moment fve klaar met de regeltjes, klaar met mijn vriend… Dit is nog 1x gebeurd… alleen toen ging het mis, R wou verder dan dat ik wou, hij rande me aan[ja ik heb gezegd dat ik het niet wilde, maar hij luisterde niet, hij ging helemaal in me op ofzo]… toen ik het L, mijn vriend na 9 dagen pas vertelde, had hij 's avonds op mijn msn ingelogd, en R daar allemaal dingen verteld… Toen ik dat te horen kreeg voelde ik me zo slecht… L had mijn telefoon gepakt, en zijn nummer gewist… ik kon hem dus ook niet meer smsen… Een week nadat ik L alles had verteld, maakte hij het uit, hij kon mijn problemen niet meer aan ik heb alles eraan gedaan om R terug te krijgen, Want ik voelde me er steeds slechter bij dat ik alles zonder hem moest doen… Alles was mislukt, tot hij me, 2 dagen voordat ik op vakantie ging, eindelijk terugsmste, hij had spijt… Maar ik wist niet meer of ik hem kon vergeven, na alles wat hij mij had aangedaan… uiteindelijk, toen ik terug kwam heb ik hem vergeven, zondag ben ik even bij hem langs gegaan, zonder dat hij het wist :blush: Jaa hij schrok zich dood natuurlijk, maar hij was wel blij me te zien… Alleen ik kwam er zondag achter, dat ik dus nog steeds gevoelens voor hem heb… En ik weet dus echt niet wat ik moet doen, Help?:blush:

sorry voor het hele verhaal, maar t moest toch een beetje duidelijk worden :blush:

ik raak in de war met R&L, R was je vriend, en L je beste vriend? of zijn er nu 3 personen?

Bij wie ging je afgelopen zondag langs? Dat begreep ik niet echt…

Dus het gaat nu weer wat beter tussen jou en R? En hij heeft jou aangerand toch?
Njaa, gewoon kiezen wat het beste is wat jij denkt!
Kan je ermee leven dat hij je heeft aangerand, dan kan je weer langzaam vrienden worden.
Kan je er niet mee leven, dus heb je er teveel moeite mee, dan kan je hem het beste verder met rust laten…

Ik heb niet echt tips voor je, omdat het om je eigen gevoel gaat.

R is haar beste vriend en L haar vriend toch?

Voor de rest:

Ik denk dat je het het beste uit kunt maken met je vriend, als jullie steeds maar ruzie hebben werkt het ook niet, helemaaal als hij zegt je niet te willen zien en hij je dus eigenlijk behandeld als een hondje (naar mijn mening). Je hebt geloof ik sowieso niet meer egt gevoelens voor je vriend aangezien je met R kust, tenzij ik dat stuk verkeerd begrepen heb…

Wat R betreft, ben ik het eens met deboorah, kun je ermee leven probeer de vriendschap weer op te pakken. Kun jij dat niet aan (of nog niet aan) dan zou ik het contact verbreken.

Ze ging zondag bij R langs, tenminste dat is wat ik eruit haal…

haha, this al anderhalve maand uit hoor(aa)
ben er echt wel blij mee,
afgelopen weken heel veel nagedacht,
ook op vakantie soms met 3 hele lieve mensen over gepraat,
en die vakantie heeft me gewoon echt goed gedaan,
het heeft me laten beseffen dat t sinds dat ik met R[mijn beste vriend] had gezoend, het eigenlijk al over was met L[toenmalige vriend]

& ja, ook heb ik nagedacht of ik t aan zou kunnen om weer vrienden met hem te zijn,
en doordat een vriendin alle smsjes tusse ons had gelezen, en mij toen heeft verteld dat zij m echt geloofd, heb ik het gwn willen proberen…

En toen ie zondag tranen in zijn ogen had toen hij sorry zei, weet ik zeker dat hij het meent, en dat het nu gewoon verleden tijd is… het is niet helemaal zijn fout geweest, maar de fout van ons beide…

en ik zie m nu ook gewoon weer als mijn beste vriend(ll)

En net nu ik denk dat alles weer goed is,
laat hij zijn fucking moeder tussen ons komen,
omdat zij het denkt ie niet goed vind,
wil hij niet afspreken,
shit main wat nu?

** gaat over R