beste vriend

ik vind mn beste vriend al een tijdje leuk. Ik dacht echt dat we iets speciaals hadden, en hij het ook zo zag. Heeft hij sinds vandaag opeens een vriendin! en hij kent dr 3dagen. ( en heeft zn 1e zoen van haar gehad, en ik heb er zelf speciaal mee gewacht voor hem…)Ik voel me nu best ver-n*eu-kt :s
dat hij alles wat wij hadden weggooit voor iemand die hij nauwelijks kent.

ook al eens zoiets gehad?

nee ik heb nooit zo iets gehad, maar wist hij dat je hem leuk vind?

Nee ik heb niet zoiets meegemaakt maar lijkt me wel k ut.

Ik zou gewoon met hem erover praten, zeggen dat je t niet leuk vind en vragen of hij haar wel écht leuk vind…

ik vroeg aan het of hij haar wel echt leuk vind, omdat hij haar zo kort kent. Zegt hij;‘dat voel je gewoon, echt dat PROEF je :grinning:’ :S

ja hij wist het. We waren iets minder dan een stelletje, maar zeker meer dan beste vrienden.,

Mja, dan vond hij je gewoon niet leuk genoeg om iets mee te beginnen. Daar kan hij toch niets aan doen?
Hou hem gewoon als beste vriend…

Wel zoiets mee gemaakt. Maar wij waren geen beste vrienden maar gewoon super speciaal voor elkaar en ineens had ie een ander.
Maar na tijdje realiseerde hij zich dat hij zich fijner voelde bij mij. En nu heb ik hem al bijna een jaartje =)
Dus komt vast wel goed, is volgens mij nu een hype ofzo om ineens een relatie te hebben met iemand die je amper kent…

naja ik ben van mening dat je niet je hart achterna zou moeten gaan omdat hij jou anders kwetst.
dan vind hij haar gewoon leuker…

alleen had het dan wel iets subtieler genomen

Hij was gewoon niet zo verliefd op jou als jij op hem.
Vergeet hem als vriendje en blijf gewoon beste vrienden.
Zo zet je je vriendschap ook niet op het spel.

Auw. Ik zou gewoon vrienden blijven met hem, en misschien stiekem wachten totdat het uit is met dat meisje ;p

helemaal gelijk mee! (:

ik denk dat je hem gewoon moet vertelle wat je voor hem voelt/voelde.
Misschien is dat het beste?

XX