Beste vriend

Ik heb nu een week een relatie met mijn beste vriend en ik heb het volgende probleem:

Ik twijfel of ik iets voor hem voel. Het ene moment vind ik hem wel leuk en het andere moment niet. Ik vind het heel erg dat ik mij zo voel en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ook heb ik weinig tijd door mijn opleiding waardoor ik hem niet de tijd kan geven die hij verdient. Ik wil hem niet kwijt raken als vriend. Het is allemaal heel snel gegaan. Weet iemand of het normaal is in een begin van een relatie of heeft iemand nog tips?

xx -s

Je moet eens nadenken of je echt iets voor hem voelt. Want als je echt verliefd bent, veranderd dat niet plots. Je kan iemand heel leuk vinden, maar enkel op een vriendschappelijke manier en ik denk dat dat hetgeen is wat jij nu hebt.

Ik zou er eens met hem goed over praten in real life. Zeg er ook zeker bij dat je hem belangrijk vind en je hem niet kwijt wilt als vriend. Het gaat ergens moeilijk voor hem zijn aangezien hij misschien wel iets voor je voelt, maar hopelijk komen jullie hier sterker uit. Succes!