beste vriend?!

heeey allemaal,
ik heb dus ontdekt dat een van mijn beste vrienden verliefd op mij is. ik vind hem ook denk ik wel leuk op die manier. andere vrienden van ons zeggen dat hij me mee uit wil vragen binnenkort maar ik ben heel bang omdat ik nog maar 16 ben en het gaat uit dat we dan geen vrienden meer kunnen zijn, maar zal ik hierom nee zeggen? want ik wil hem echt niet kwijt als vriend! verder zeggen al mijn vriendinnen wel zo van ja hij is echt heel lelijk, mij gaat t natuurlijk meer om t innerlijk maar ik voel me dr toch rot over dat mijn vriendinnen dat de hele tijd zeggen. dus wat zal ik doen en als jullie mij waren zouden jullie dan ja of nee zeggen al vraagt die me uit?
xxxx

Ik zou me echt niks van je vriendinnen aantrekken hoor. Ik vind het echt heel gemeen van hen om dit te zeggen. Het gaat er uiteindelijk om hoe JIJ je voelt.

Ik zou gewoon lekker ja zeggen wanneer je vriend je mee uit vraagt. Veel plezier. :wink:

Als jullie elkaar op die manier leuk vinden is het toch geen probleem? Ik heb zelf nu voor ongeveer 2 maanden met mijn beste vriend. Eerst waren er wel wat (nare) reacties van klasgenoten, maar die hebben we gewoon genegeerd, dus de lol was er al snel vanaf haha. Naar je vriendinnen zou ik ook niet luisteren. Best naar van ze dat ze dit tegen je zeggen. Als jij hem leuk vind moet je je niet door hun laten tegenhouden, ze horen eigenlijk zelfs blij te zijn voor je. (Mijn beste vriendin is misschien iets te enthousiast haha).

Ik dacht laatst ook over de vriendschap. Als het ooit uitgaat hoop ik ook niet dat alles kapotgaat natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer… maak je daar alsjeblieft niet druk om!! Wees gewoon gelukkig met elkaar.

Xxx