Beste vriend

Ik ging laatst vrijdag middag met mijn beste vriend naar huis ik ken hem al sinds groep 5 en zit nu in de derde klas ik ben 15 hij zit wel in een andere klas maar hij vroeg dus of ik met hem mee ging naar huis ik was daar al vaker geweest maar we gingen naar zijn kamer gwn zitten enzo hij had die donderdag middag zn enkel verzwikt met voetbal we zaten dus in zn kamer ik zat op zn ipad en zn voet deed pijn hij ging naar beneden om een zakijs te halen en wat te eten maar zn ipad was bijna leeg ik vroeg boven aan de trap waar ligt je oplader hij zij bij mn bureau of onder mn bed ik ging dus kijken hij lag achter zn bed maar daar lag dus een schriftje ik pakte het gwn ik d8 was van school maar was dus meer soort van dagboek terwijl ik dat nooit van hem verwacht had dat die dat had niet echt een dgboek maar een soort schrift met dinge die hij beleefde een beetje zg er slordig uit maar ik las dt hij 2 maanden geleden verliefd op mij was weet niet of dt nog steeds is maar dt had ik nooit verwacht hij had al een vriendin een meisje uit een andere derde klas ze was gwn normaal wel aardig maar er stond ook dt hij mij mooi vond en dat die zn eigen vriendin mee naar bed wilt vragen … Ik weet niet wt ik er mee moet ik kon niet alles lezen zn broertje kwam thuis en ik schrok hij rende naar boven dus ik gooide het schrift snel weer achter zn bed maar ik ben bang ook dat het door heeft dat ik het heb gelezen ik voel me schuldig en wil er met hem over praten en dat is eigelijk prive maar ik kon het weer niet laten om het weer gelijk terug te leggen …
Maar als ik naar hem
Kijk. Heb ik nu een beetje een ander beeld van hem maarja ik twijfel of ik dit mn vriendin moet zeggen ik wil geen geheimen hebben maar ht is een soort van dagboek van hem

Willen jullie reacties geven xxx

Maar wat wil je nou precies dan, van ons?

Daarnaast, ik verplaats dit even naar Liefde & Boys, daar past het beter bij dan bij Seks & zo.