Beste vriend

Ik had een beste vriend, de beste die je maar kan hebben, ik dacht dat jongens minder erg waren dan meisjes maar nee. Ik had het mis, hij gaf me ineens op, wel zo ongeveer door mijn eigen schuld… Ik ben nogal overbezorgd en snelgekwetst en enorm snel jaloers, daar had ie genoeg van. Maar op school krijg ik blikken van hem die het omgekeerde zeggen, die zeggen; ik mis je. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben maar hij kijkt me steeds zo gekwetst aan… Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik zie hem gewoon nergens alleen zodat ik met hem kan praten. Internet en sms w’app enzo gaat ook niet, hij heeft me overal geblokkeerd… ik ben ten einde raad. Help me, ik mis hem zo erg :frowning_face:

Misschien kijkt hij gekwets om je ‘slecht’ te laten voelen? Om je duidelijk te maken dat hij echt gekwetst is? Niet om je duidelijk te maken dat hij je terugwil.

Ik kan dit natuurlijk ook niet met zekerheid zeggen, maar dat is wat ik denk.

Ik zou gewoon met hem gaan praten als ik jou was

Ik weet er alles van helaas…als je wil praten, kan je me pmen :slightly_smiling_face:

Stap eens op hem af en maak je excuses.

Waarom zou ze eigenlijk? Zij heeft niet veel verkeerd gedaan hoor. Dat is nou eenmaal haar karakter. Ik ben ook snel gekwetst, en mijn beste vriend hield daar rekening mee.

Mn excuses heb ik gemaakt, nouja wel met een briefje maar ik kreeg niks terug, hij is deze vakantie weg geweest en morgen zie ik hem weer, misschien is het anders nu we elkaar even niet gezien hebben, ik zie het wel, ik hoop in iedergeval dat t goed komt

Ik hoop het ook voor je! Maar hoop niet teveel…en blijf niet bij hem hangen. Anders kun je straks niet meer verder.

Ja dat is wel waar :slightly_smiling_face:

Ja, dus? Het is niet zo dat mensen je altijd maar meteen moeten accepteren omdat tja zij niks aan kan doen dat ze zo is. Misschien moet zij wel even veranderen omdat ze hem heeft gekwetst met haar gedrag.

Je moet nooit veranderen voor iemand.