Beste vriend vind me sletterig for no reason i think

Ik wist niet zo goed bij welk soort topic het moest plaatsen.
Maar ik heb dus een beste vriend. En we zijn nog niet zo heel lang beste vrienden pas op de helft van et schooljaar, maar we kunnen het goed vinden. Alleen zegt hij dus altijd alles wat hij denkt en dat is soms gwn heel irritant. Maar dus toen ik beste vrienden met hem werd kreeg ik kort daarna een vriendje, waar ik altijd heel trouw aan was en alles voor over had, en voor hem had ik niet zoveel interesse voor jongens. Alleen nu is het sinds 2 maand geleden uitgegaan wat me best veel pijn heeft gedaan. Maar na dat het uit ging begon ik dus wel wat meer interesse te krijgen in jongens. Alleen is mijn beste vriend dat niet Van mij gewend. Ik ben niet extreem erg als jullie dit nu denken of zo iets maar ik heb gwn wat meer interesse in jongens. Ik vertel mijn beste vriend dus heel veel en over jongens dus soms zeg ik wel eens tegen hem " hij is echt zo knap en ik heb z’n nummer of zoiets weetje, maar omdat hij dat niet is gewend vind hij het dus " waarschijnlijk " heel sletterig. En ik dol soms ook wel met me beste vriendin over zulke dingen voor de grap. En ik had laatst in en uitgaansclub met een jongen gezoend waar ik al citaat mee had en ook wel zag zitten. Maar dus we waren gisteren op het strand en we kregen ruzie, toen noemde hij me kk slet en kk hoer en ik zeg tegen hem ik wil niet dat je me slet noemt of hoer, dat heb ik al vaker gezegd ik vind het onrespectloos. Want hij zegt het soms ook voor de grap zoals " hee slet schiet nou eens op, maar ik wil absoluut niet dat hij me zo noemt, dus hij komt naar me toe en zegt " maar je Vind het dus niet leuk als ik dag zeg.? " en ik zeg " nee moet ik dat nog vaker zeggen " en toen zei hij " ja maar je word gwn heel sletterig, en dat doet me heel veel pijn nu wil ik gwn heel graag weten of dit nou echt heel sletterig is want ik ben best wel onzeker over zulke dingen alleen weet niemand dat. Ik kan hier zelf wel uren over nadenken… Sorry voor het lange bericht

1 topic niet genoeg?

je bent echt geen slet hoor als je gwn interesse hebt in jongens :’)

misschien vind ie je wel leuk

Someone has a crush on youuu

1 topic is genoeg