Beste vriend - over?

kan slotje op!

Misschien voelde A toch meer voor je dan je dacht. En is hij nu op een punt dat hij daar klaar mee is en daarom afstand houdt. Maar goed, is ook maar speculatie. Als je wilt weten waarom hij afstand houdt, zul je het toch moeten vragen.

:rage:

Ja denk ik ook inderdaad. Bedoel ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat hoor, maar in mijn vriendschappen met jongens is het nou niet bepaald normaal dat hij (vaak) I love you tegen me zegt…

Bij mij is dit gebeurd toen ik in een andere klas ging dan mijn beste vriendin.
Het was heel moeilijk en ik huilde vaak.
We zagen elkaar nooit,en ze wou nooit afspreken.
Concentreer je op je nieuwe vriend,zulke dingen gebeuren nu eenmaal in het leven.

zoiezo, je kunt iemand niet dwingen om ‘i love you’ te zeggen en gesprekken me tjou aan te knopen.
Als het ‘over’ is is het over.

Een vriendschap hoort van 2 kanten te komen en dat geldt voor A maar ook voor B.
Je kunt een gesprek aangaan met A en vragen waarom ie doet wat ie doet? Er zit vast meer achter dan just afstand omdat jij in een andere klas zit.

Ik heb ook een beste vriend waar ik veel meer praat en soms reizen we samen naar school. In de zomer spreken we savonds wel eens af om te gaan hardlopen. Hij zit op een andere opleiding dan ik en de afstand tussen ons is dus nog groter dan bij jou en A.
Wij hebben meerder keren in de week contact, en ook wel een flinke ruzie dat we elkaar weken niet spreken. Moet allemaal kunnen,.

Als er iets is vraag ik hem dat gewoon. Vaak draait ie dan eerst om de zaak heen en probeert eronder uit te komen maar ik ken hem langer dan vandaag…
Gewoon vragen. Als ie niet meer wil weet je waar je aan toe bent.

Ja dat begrijp ik, ik ben het met je eens hoor maar als hij het die tijd ervoor altijd wel bijna wekelijks zei en ineens niet meer dan valt me dat wel op zeg maar. Ik wil hem ook echt niet dwingen om ‘I love you’ te zeggen of een gesprek met me aan te knopen maar ik weet niet of het nu gewoon inderdaad ‘over’ is. Ik denk eigenlijk niet dat hij meer voor mij voelde dan normaal is hahaha maar ik zal hem inderdaad nog eens goed vragen!

Ik herken me een beetje in jou verhaal. Ik ben best close met een goede vriend van me, we reizen samen naar school, doen altijd groepswerken samen en vrijwel alles samen wat betreft school. Maar ik heb altijd het gevoel gehad dat hij mij buiten school niet wilt spreken vanwege het feit dat hij bijna nooit reageert als ik met hem wil afspreken. Ik had dan vorige week een boos smsje naar hem gestuurd wat blijkbaar hem toch wel raakte, want hij stuurde gelijk een heel verhaal met uitleg terug dat hij mij echt wel een leuke vriendin vindt en dat hij wel dingen samen wou doen en de reden waarom het niet altijd kon. Dus gewoon aan je beste vriend vragen, daar zit vast nog wel wat achter! :sob::muscle: