Beste vriend of toch niet...

Ik ben denk ik verliefd geworden op mijn beste vriend.
Ik probeer de situatie een beetje uitteleggen

Ik hem nu al 4jaar. Ik hem leren kennen via kamp en we doen dezelfde sport dus we zien elkaar steeds bij wedstrijden. We zijn toen vrienden geworden. Hij woont in a’dam en ik in Eindhoven. Op een feestje van een gezamelijke vriendin (2jaar geleden) moesten wij allebei de volgende dag vroeg opstaan dus sliepen wij in een 2p bed. We hebben toen gezoend. Maar ik was nog niet helemaal over een flirt heen en hij was 2dagen ervoor door een meisje afgewezen. Hij praatte die nacht wel voer als het kan misschien toch best wel die afstand maar heb dat toen afgewezen was beetje in de war. Daarna was het contact 2maanden minder maar daarna zijn we echt beste vrienden geworden. Vorige zomer dus 1jaar geleden. hadden we op een wedstrijd waar iedereen blijft slapen (is in gent) 's avonds echt heel lang gepraat in een hangmat echt iets van 2uur. De volgende dag hoorde ik dat hij met een meisje aan het daten was en dat vondt ik leuk voor hem. Maar sinds dat gesprek facebookde we meer en had ik ook voor trainingen 1x een slaapplek nodig in a’dam dus sliep bij hem thuis. week erna was hij gestopt met daten met dat meisje. Ik vroeg nog waarom maar dat zei die niet. Ik dacht dat het met mij te maken had. Afgelopen wedstrijdseizoen aprilt/m Juli wat het contact nog meer geworden. Bij wedstrijden had hij al mijn uitslagen gekeken voor dat ik het kon zeggen. de laatste wedstrijd heeft hij me voor het eerst ook gebeld met hoe het allemaal ging. de 2ekeer dat die belde zei die ook mischien in de zomervakantie keer afspreken. Ik van dat lijkt me leuk. Maar geen datumk of iets afgesproken moet ik het nu gewoon aan hem vragen wanneer we iets doen. Ik moet ook steeds denken aan dat ik hem gezoen heb 2jaar geleden.

Sorry voor het niet samenhangende verhaal. Ik probeer een beetje het verleden uitteleggen van ons. Ik weet ook niet of ik iets met hem wil omdat ik bang ben dat ik hem als beste vriend kwijt raak. weet echt even niet wat ik moet doen…

In twee jaar kan je veel veranderen, via facebook is het toch altijd wat anders dan in “real life” praten. ik zou met hem afspreken, loopt het uit op vriendschap en hebben jullie het gewoon gezellig samen zoals via facebook, de wedstrijden en het bellen maar misschien blijkt alles op zijn plaats te vallen en wordt t wat. (: afspreken kan niets kwaad.