Beste vriend met vriendin.

Mijn beste vriend woont zo’n anderhalf uur met de trein van mij vandaan.
Ik zie hem 1 keer in de maand.
Ik vind hem echt zoooooooooo leuk, maar hij wil niet omdat het zover weg is.
Dat had hij eerder meegemaakt ofzo en het werkte niet.
En nu heeft hij een vriendin daar! Pijnlijk.

Anyway, hij is nog altijd zo lief voor me en we zijn nogsteeds ongelofelijk goede vrienden.
Hij zegt ook altijd dat het niet uitmaakt wat er nu gebeurt, omdat we later toch gaan trouwen:P.

Maar ik weet het gewoon niet. Ik zie hem nog altijd en we slapen altijd gewoon in hetzelfde bed. Niet dat er iets gebeurt :wink:.

Wat zouden jullie doen? Proberen alleen beste vrienden te blijven en in je eigen woonplaats een lieve jongen zoeken? Of op hem wachten?

Wel raar dat ie zegt dat jullie toch wel gaan trouwen, en dat ie nu een vriendinnetje ‘tussendoor’ heeft? Hmm nou ik zou niet hopeloos op zoek gaan naar een andere jongen, maar als je plotseling verliefd wordt ofzo zou ik het niet tegenhouden :stuck_out_tongue:.

Nou… als ik jou was zou ik gewoon ook mijn eigen gang gaan…
wie weet gebeurd er later nog wat… maar momenteel zit het er dus niet in :wink:

proberen beste vrienden te blijven en dan een leuke jongen zoeken.=)

Ik zou ook gwn verder op zoek gaan. hem uit je hoofd zetten is mischien moeilijk… maar hou hem als goeie vriend! Waarscheinlijk voel jj je der ook niet fijn bij om zijn realatie te verniele!! Al houden jullie egt vna elkaar… komen jullie vanzelf wel bij elkaar!

Gewoon verder zoeken en proberen het uit je hoofd te zetten. Proberen om beste vrienden met hem te blijven & wie weet wat er in de toekomst nog kn gebeuren :wink:

als je op uhm bent dan zou ik niet speciaal iemand gaan zoeken maar gewoon als je weer een andere leuke jongen voor die jongen gaan (ik weet natuurlijk niet hoe het dan is tussen jou en je beste vriend maar als het zo blijft zal ik dat doen)

Ik zou niet achter hem aan blijven lopen, ik heb dit ook een tijdje gedaan en steeds was het een teleurstelling als het ‘nog steeds’ niet uit was. Ik zou wat afstand van hem nemen en pas met hem omgaan als je denkt dat het gevoel weg is. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik heb een half jaar achter iemand aangelopen en steeds hoop gehouden wat uiteindelijk geen zin had.

TS zal haar probleem nu wel opgelost hebben, slotje.