beste vriend/lover s:

ik weet echt niet wat ik nu moet :s
ik en mn beste vriend zijn al 3jaar superverliefd op elkaar maar er is nooit wat gebeurd tusse ons en hij wou al die tijd hebben met me maar ik had bindingsangst dus het is dan niets geworden :s
hy heeft al die tijd gewacht op me tot ik er klaar voor was maar uiteindelijk gingen we gewoon verder met ons leven…
tot op een fuif 2 weken geleden… hy vertelde me dat hy weer met me wou en dat hy me heel graag wou kussen maar ik durfde weer niet omdat hy mn beste vriend is en ik wilde niet onze vriendschap op het spel zetten :s
en gisteren hebben we uiteindelijk even afgesproken en hebben we hele avond zitten zoenen en ik weet nu echt niet hoe het verder moet :s
hy is m’n beste vriend en ik wil niet onze vriendschap op het spel zetten :s
en hy zit ook in m’n klas wat heel genant is :s
help?

Als je verliefd op hem bent dan zou ik 't gewoon proberen…
En het is niet genant dat hij bij je in de klas zit hoor

als jullie al zo lang verliefd op elkaar zijn is het niet zo vreemd dat het tot zoenen is gekomen! Dit kan toch alleen leuk uitpakken! hij zal je heus niet zomaar aan de kant zetten, juist omdat het je beste vriend is.

Ik had precies hetzelfde!
Ik zou het gewoon proberen, ik denk niet dat hij als een relatie niet werkt jullie hele vriendschap verbreekt.
xx

nou jullie vriendschap is sowieso gebaseerd op dat jullie elkaar leuk vinden dus als je er niks mee doet dan verneuk je ook die vriendschap lijkt mij ?

dit dus