Beste vriend leuk nden?

Ik heb een vraag.

Ik vind mijn beste vriend leuk, althans het was mn beste vriend.:
We kwamen elkaar op school tegen, klikte meteen wel. Hem toegevoegd op hyves en msn. Op msn echt super lang/veel praten steeds. Hij werd echt een steeds betere vriend van mij.
Een tijd geleden vond ik hem leuk, alleen wou hem dat eigenlijk niet zeggen omdat ik zoiets had van, wordt toch niks… Hij is 2jaar ouder en had op dat moment een vriendin. Het ging uit met zijn vriendin. Toen kwam hij erachter dat ik hem leuk vond, viaviavia. We weten geen van beide hoe zij erachter is gekomen. Hij vroeg het aan mij of het klopte en ik bevestigde. (haat aan liegen). Onze vriendschap bleef gewoon hetzelfde.
Afgelopen vrijdag vroeg hij zo ineens midden in een gesprek vind jij mij nog leuk? Dus ik: Hoezo? Hij: Nou gewoon… Ik kwam er later achter dat hij mij leuk vind. Ik dacht van mezelf dat ik hem niet leuk vond, maar ik had me vergist kwam ik vandaag achter. Na vrijdag werd de vriendschap toch ineens heel anders, hij deed eerst veel liever, steeds met hartjes en mis je, houd van je enzo. Ik kwam er al wel achter dat ik hem toch wel als meer als een 'normale’vriend zag dus ik deed ongeveer hetzelfde terug. Tot gister, hij deed ineens heel afstandelijk, jaa en laatmaar steeds als ik iets vroeg en maakt ook niet uit enzo…
Ik heb al gevraagd of er iets is, (zou niet de eerste keer zijn) maar dat negeerd hij.

Maar eigenlijk weet ik ook niet precies wat ik nou voor hem voel, ik vind hem super aardig en lief enzo maar ik weet niet of het mee als vriendschap is. Nu wil ik hem ook niet kwetsen.

Nu vraag ik me dus af wat moet ik nu doen?
Help me alsjeblieft.

Bedankt dat je het hele verhaal hebt gelezen =’]

Ik zou hem even bellen/mailen… Zeggen wat je voor hem voelt, precies. En zijn reactie afwachten, en vragen hoe hij verder wil en wat hem dwars zit

Ga er zelf even bij stil staan, wat jij nou precies voor hem voelt,
meer als een vriend, of toch gewoon echt als een beste vriend en niet meer,
want ik denk dat jij je gevoel niet moet onderdrukken doordat je bang bent dat hij jou niet leuk vind,
of dat je bang bent dat je vriendschap kapot gaat als jullie “iets” hebben.
ik denk dat je eerlijk tegen jezelf moet zijn, en tegen hem, zeggen wat je voelt, want meid, geniet van het leven, want het kan zo afgelopen zijn.
dat klinkt heel cliché, maar als jij er straks spijt van hebt dat je uiteindelijk niet eerlijk tegen hem bent geweest heb je er alleen jezelf mee, en heb je misschien wel een hele leuke tijd met een boy gemist,
so go for it girl!.

Ik heb precies hetzelfde, alleen is hij bijna nooit online op msn enzo, omdat
het niet zo goed gaat op school met hem.
dus ik weet het ook niet.

<33

Heb mn vriendschap verneukt met 3 weken relatie met mn beste vriend. Denk er goed over na…