beste vriend kwijt

ooowke hier komt een best wel lange samenvatting XD

ik had eerst een hele goeie vriend ik kon hem alles vertellen en hij mij we vertelden elkaar dan ook echt alles.
toen later zei hij dat hij me leuk vond en daar voelde ik me niet echt prettig bij want hij deed zo klef.
ook al was hij superlief ik zag me niet met hem lopen als mijn vriende(A)
misschien omdat hij heel lelijk was/is (het is wel arrogant van mij maar ik kan er echt niks aan doen i ben 13 dus dan kijk je oook wel naar uiterlijk)
later op een dag begon die de hele tijd van die dingen te zeggen die me best wel kwetsten van: jij bent gemeen enzoo
ook al meende hij het niet ik werd best wel geraakt:$
op een dag zei hij dat ik altijd pech enzo had en toen was dat de laatste druppel ik werd boos en zei: wrrm zeg je toch altijd van die gemene dingen?! ik wil je niet meer als vriend!!!

toen had ik hem verwijdert van msn
later bleek dus dat mijn beste vriendin (die was ook wel goed bevriend met hem) steeds meer met hem ging praten enzoo en bleek het dus dat hij haar toen leuk vond!!
en toen had ze aan hem gevraagd of hij het met me goed wou maken.
dus men vriend ging me toevoegen in gesprek en hij helemeaal zeggen van: het spijt me zzo ik was dom vergeef het me alsjeblieft ik was dom (en van al die dingen) dus ik zei: neejj ik vergeef het je niet je hebt me echt pijn gedaan (misschien stelde ik me een beetje aan en d8 dat hij het alleen goed wou maken omdat hij op men beste vriendin was)

dus later kreeg ik schuldgevoel en miste ik hem.
ik besloot om het goed te maken.
dus ik zei : srry en dat ik me aanstelde enzoo.
en hij zei niet eens srry ofsoo:S dus toen begon ik al te twijfelen of ik nou wel eerst gelijk had.
dus ik ging hem vragen of hij het alleen maar met mij goed wou maken omdat die mijn beste vriendin leuk vond
toen zei hij dat dat wel zo was en binnen 3seconden was ik alweer boos op hem en ging ik hem blokkeren.

ma nu is hij boos op mij en zegt hij dat ik alles verkeerd begrepen heb enzoo
ma ik mis hem nu ineens echt heel erg erg soms kan ik niet slapen want dan moet ik huilen.
ik vraag me dan af of ik dan echt op hem was ofsooo:$

ma ik weet niet of ik het wel goed moet maken
is dat wel zon goed idee??
hij denkt dat ik alles fout heb gedaan en vind dat hij niks verkeerds heeft gedaan.
ik weet het echt niet kunnen jullie mij helpen?
en wat ook zo raar is eerst was ik zijn beste vriendin en toen vond die mij leuk en nu is mijn beste vriendin heel goed bevriend met hem en nu vind hij haar leuk.
is dat niet een beetje raar?

alvast bedankt.

Ik snap niet echt iets van je verhaal.

Oke wat is je probleem?

nou zal ik het goedmaken of niet?

Jaa sorry ik wou er nog wat achteraan typen maar dat lukte niet meer ofzo
Maar ik snap je verhaal niet echt eigenlijk
Als jij het goed wil maken dan doe je dat

nou mijn beste vriend(hij vond mij toen nog leuk) ging in 1x allemaal rare opmerkingen maken en d8 dat dat grappig was maar dat raakte mij echt,
dus ik werd boos en ging hem verwijderen van msn.

later werd die in 1x velieft op men beste vriendin dat was 3dagen later (nogal apart al zo snel weer op iemand anders verlieft)
en omdat mijn vriendin wou dat hij het goed met mij ging maken bood zie zijn excuses aan.
dus toen werd ik ook boos op hem.

nu zegt die dat ik alles fout heb begrepen enzoo maar dat weet ik niet.
hij denkt nu ook dat ik alles fout heb gedaan.

dus ik weet niet of hij het wel waard is om het goed te maken of niet.
er zijn ook andere jongens waarmee ik goed bevriend kan raken toch?

Als jullie elkaar zo behandelen zijn jullie niet echt beste vrienden lijkt me?

we hebben nu ook ruzie ma ik weet niet of ik het goed moet maken ik had hem al 2kansen gegeven ma ik mis hem ook zo erg

Nouja hij is nu boos op jou dus dan heb jij het zoiezo niet voor het zeggen of je het goed maakt.

Ik vind dat als je echt beste vrienden bent je elkaar niet zo behandeld. Ik heb ook wel eens een x gezeik met een vriend/vriendin, maar dan gaan we niet zo lullig en dom doen tegen elkaar.

jah daar heb je wel een punt in:$

ma ik mis hem zoo ik weet het gewoon niet meer soms kan ik gewoon niet slapen

ooowke ik d8 dat ik erom zou kunnen dobbelen dus ik had 2x van de 3 oneven en bij oneven zou ik het niet goed maken maar men vriendin had alles bij elkaar opgeteld en alls bij elkaar was even getal…
wat is dit moeilijk:(

Als je hem echt mist dan zou ik het tegen hem vertellen. En het dan verder aan hem over laten.

Verder vind ik dat je hier wel van moet leren om niet zo kinderachtig te gaan doen in een ruzie, daar maak je vaak veel mee kapot.

jah je hebt wel gelijk…
zou ik hem gewoon vragen of die 1x kan afspreken om met elkaar te praten?

en dan laat ik het aan hem over

Maar hij zal toch wel een aanleiding hebben gehad om te zeggen dat jij gemeen bent etc?

nou in iedergeval niet iets dat ik gemeen was tegen hem want hij werd eerst gepest en nu is die door mij best wel populair dus wrrm zou hij dat dan zeggen?

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je hem mist (als vriend) en dat je er een x over wilt praten om al het gezeik de wereld uit te helpen.

haha ooowke ik zal er over nadenken