Beste vriend is vreemdgegaan met mij

Ik weet niet hoe ik dit forum moet sluiten, dus ik pas het aan.

Jij voelt je een ‘beetje’ schuldig. Hij voelt zich ‘gedeeltelijk’ schuldig. Jullie gaan nu nog afspreken om ‘te zien wat er gebeurd’ en jij vraagt je af of je ‘het moet uitlokken’.

Wat zijn jullie voor kutvrienden :’) jij als beste vriendin naar je vriendin toe en hij als partner naar zijn vriendin toe. Ongelofelijk.

Dit (’:

Natuurlijk kan het gebeuren dat jullie uiteindelijk meer voor elkaar voelen dan hij en zijn vriendin/jouw beste vriendin. Alleen nee dan ga je het niet uitlokken. Dan zou hij het eerst met haar uit moeten maken. Jullie zouden het allebei met haar moeten overleggen en pas dan zou er iets kunnen gebeuren. Nu doe je het gewoon achter haar rug om. Lekker vriendje en lekkere beste vriendin. Ik zou eigenlijk zeggen doe het gewoon dan weet zij ook dat ze echt 0.0 aan jullie heeft.

Huh, maar wat hebben jullie nou precies gedaan? Heeft hij serieus aan jouw borsten gezeten in een club, in het openbaar? Maar als je echt gevoelens oid voor hem hebt is het beter om even niet af te spreken. Ik snap wel dat je soms een bepaalde klik oid kan hebben, maar je kan er niks mee doen. Hoelang zijn jullie al bevriend en hoelang heeft hij met jouw vriendin?

Overigens zou ik het ook niet opbiechten omdat je het dan alleen maar groter maakt dan dat het is. Maar dat is mijn mening. Jullie hebben elkaar alleen maar per ongeluk aangeraakt ofzo?

Dat je dit überhaupt nog moet vragen. Hij heeft een vriendin! En het is jouw beste vriendin ook nog?! Leuke vriendin ben jij.
Ik zou het opbiechten en als jullie dan vriendschappen kwijt raken, eigen schuld. Jullie zijn gemaakt voor elkaar, beide even walgelijk.

@kopjechino
Ja, 1x aan mn borst gezeten
We zijn nu denk ik 2 jaar bevriend. In het begin waren mijn vriendin en ik tegelijk verliefd op hem. Hij koos dus voor mn beste vriendin. Die hebben nu een halfjaar. Qua verdergaan is hij evenver met haar als wat ie zondag bij mij heeft gedaan.

Oke, best rare situatie dan. Wist je vriendin dat jij hem ook leuk vond? Want dan is het logisch dat er nog steeds iets speelt.

Sorry dat ik dit zeg maar dat vind ik nergens op slaan. Hij heeft voor haar vriendin gekozen en niet voor haar het is nu de vriend van haar vriendin. Daar hoort ze van af blijven of als hij eerst aan haar zat hem gewoon weg duwen.

@kopjechino
Mn vriendin wist wel dat ik altijd nog een zwak voor hem heb gehouden ja.

Wat denk je van hem gewoon met rust laten? Hij heeft een vriendin, dus je moet het zeker niet uit gaan lokken. Als jij een goede vriendin bent van haar dan moet je tegen hem zeggen dat hij er mee moet kappen en gewoon vrienden blijven en niet meer dan dat. Jullie zijn allebei niet goed bezig…

Hoezo slaat dat nergens op? Het is toch logisch dat als jij gevoelens voor die persoon hebt en je valt in de club dat je dan even een raar gevoel krijgt. Ik praat niet goed wat er is gebeurd (er is amper wat gebeurd maar ok), ik probeer het alleen te begrijpen. Als je de oorzaak begrijpt is het ook makkelijker om er van af te komen.

TS, ik zou vrijdag echt niet met hem afspreken. Er valt in principe nergens over te praten en ‘kijken of er dan wat gebeurd’? klinkt alsof je iets van plan met hem bent. Lijkt me alleen maar awkward. Probeer over hem heen te komen en een tijdje geen contact.

Tenzij hij geen gevoelens meer heeft voor haar en hij nu helemaal confused is.

Ik zou het opzich niet zo heel gek vinden als je het niet tegen je beste vriendin vertelt, natuurlijk is het eerlijker om het wel te doen maar ik zou het nog kunnen begrijpen als je dat echt niet wilt. Maar het nog verder uitlokken? Serieus? Het is denk ik beter om elkaar gewoon even zoveel mogelijk te vermijden en afspreken dat dit nooit meer gebeurt. Het is namelijk wel heel lullig voor je vriendin

Ja dit dus, ik hoop dat je vriendin zo verstandig is om jullie beiden te dumpen. Ik vind het overigens echt walgelijk dat sommige meiden je aansporen om dit niet te vertellen. Als ik jouw vriendin zou zijn geweest, had ik het echt héél graag willen weten. Het lijkt mij nog vervelender als ze er door iemand anders achter komt.

Ik ben van mening dat het verstandig is om jullie (beste) vriendin te vertellen wat er gebeurt is. Daarnaast zou ik absoluut niet met hem afspreken vrijdag, dan kun je het alleen maar erger maken dan dat het al is.
Als jullie gevoelens hebben voor elkaar, dan moet hij het met haar uitmaken en moeten jullie het er met haar over hebben wat jullie nu verder gaan doen. Heeft hij nog gevoelens voor haar? Dan moet je je eigen gevoelens aan de kant zetten en maar een andere leuke jongen zien te vinden.

‘beste’ vriendin zou ik haar niet meer mogen noemen sinds je zoiets niet erg vind.

Als zoiets in mijn situatie gebeurde zou ik het niet laten mislopen en als het perongeluk was gebeurd, zou ik me érg schuldig voelen naar je vriendin toe.

als het per ongeluk is, ok dat kan; maar je hebt het laten doorgaan + het feit dat jij en je beste vriend niet veel schuld voelen en willen zien hoever het uitdraait: nope, da’s een no-go !

Ik zou nog niks aan je vriendin erover vertellen, als hij het nog eens doet dan moet je het wel vertellen vind ik je laat je beste vriendin toch niet met een flikker gaan. En jij moet ermee stoppen en helemaal niet op hem ingaan.

Wat ben jij een kutvriendin.

Jij moet helemaal niets met die jongen doen. Wat een achterlijk idee om het te gaat uitlokken. Ik hoop dat die vriendin erachter komt en jullie beide dumpt, want jullie verdienen haar duidelijk niet.

Ik vind vooral het feit dat jullie je allebei maar een klein beetje schuldig voelen tegenover jullie vriendin (die jullie allebei vertrouwt!) heel kwalijk.

En dan ook nog eens achter haar rug om afspreken met haar vriend om te kijken of er tijdens het film kijken iets gebeurd?! Een pure naaistreek.

HIJ zou eens goed moeten nadenken of hij wel voldoende gevoelens voor je vriendin heeft om een relatie met haar te hebben en JIJ moet van de vriend van je vriendin afblijven en hem zeggen dat hij dit niet kan maken!

Ik verbaas me er iedere keer weer over wat voor kutwijven en klootzakken op deze aarde rondlopen.